eitaa logo
خسته¡
605 دنبال‌کننده
301 عکس
128 ویدیو
5 فایل
Who am l? یک عدد دانشجوی خسته‌ی دیوونه که هیچوقت نمیدونه. - گر سخنی بود: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ztfmm5&btn=Zeinab - تلگرام: https://t.me/iamkhaste
مشاهده در ایتا
دانلود
گذشت عمر و گذشتیم و باز درگذریم چه ناتمام و غمین است جانِ خسته‌ی ما.. ‌•معصومه‌صابر
خیلی قشنگ بود😂
هدایت شده از ‌بَچِّه‌هِیئَتي
خب، قصد داریم طعام بدیم چه طعامی؛ 💗💗💗💗. چون تک‌خور نیستیم، شما هم می‌تونین به اندازه قد و قواره‌ی جیب‌تون توی این شریک بشید😀. ۱۵۰ تا سهم ِ ۳۵ تو‌منی... دست ِدهنده محتاج نشه بگو یاعلي. -
5859831184146701
علي‌محبی‌ - * عکس فیش رو بفرستید (: ..
هیئتِ تراز؟ هیئتی که نه تنها در سخنرانیش چیزی عایدت شده، بلکع بعدش از گریه‌ی زیاد هم سردرد بگیری.
تنها سردردی که برام لذت‌ بخشه(عذاب‌آور نیست و تحملش راحت‌تره)، سردردِ گریه‌ی بعد از روضه‌هاست.
کاش خداوند همزمان با امتحانات درسی امتحان‌های الهی نگیره.
به سوی دانشگاه و امتحان می‌روم؛ حتی اگر کسی به من لبخند زد، بر‌می‌گردم.
کربلایی امین قدیم4_5787678249102348871.mp3
زمان: حجم: 14.8M
3:07 - 3:53 - 7:07 تو با همه فرق داری اباعبدلله.
_
خسته¡
_
‌‌‌‌ سال‌هاست که هر بار به حرم میروم، مخصوصا حرم امام حسین(ع)، چشمم که به فرش‌ها و اسم واقفشان میخورد، دلم لبریز از حسرتی شیرین میشود و به حال آن نام غبطه میخورد.. نه حسرتِ مال و ثروت، نه! حسرتِ این سعادتی که نصیب آن شخص شده تا از دارایی‌هایش برای چنین جایگاه مقدسی خرج کند. میدانید خیلی‌ها در این دنیا هستند که هزاران برابر ایشان ثروت دارند، اما این توفیق و سعادت را ندارند که حتی نخ کوچکی از یک فرش را برای حرم اهدا کنند. ما گاهی حتی لایق دانسته نمی‌شویم که استکان چای روضه‌ای را بنوشیم یا حتی آن را بشوییم، چه برسد به انجام کارهای بزرگ‌تر. بگذارید کلی‌تر بگویم که در جایی نوشته بود: "و اگر از شما درباره شانس بپرسند پس بگو از چهار هزار دین دنیا من مسلمان شیعه و عاشق مولا علے (ع) و اولادش به دنیا آمده‌ام.." به این دلیل است که هر بار چشمم به آن اسم می‌افتد، بی‌اختیار دعایش می‌کنم و به حالش غطبه میخورم؛ و حالا از این بعد باید بگویم خدا بیامرزدش. نامش در خانه اهل‌بیت (ع) باقی ماند و به دیدار اربابش شتافت. به قول امین‌قدیم: "به جز تو کسی نیست بیاد پیشِ من روی این که میای من حساب کردم"
کاش خونمون نجف/کربلا/مشهد بود.