4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازم پرچم این حرم رو بلند کن..
-پنجمینسالگردِشهادتتمباركسردار : )
خدا منو لعنت کنه اگر دروغ بگم...
انگار همین الان حاج قاسم شهید شده
همینقدر داغشون تازهست.
همینطور باورناپذیر هست که پنج سال گذشت از زمانی که حاج قاسم شهید شده حالا شما فکر کن تو این سالگردِ پنجم سیدحسن هم دیگه نیستن و شهید شده..
چقدر وهمانگیز و دردناک.
هدایت شده از الوُجوم ؛
بعضی داغ ها هیچ وقت سرد نمیشه
بعضی جاها هیچ وقت پر نمیشه
بعضی شبا هیچ وقت فراموش نمیشه
هیچ وقت ..
مثل شب ۱۳ دی ۹۸
مثل شب ۳۰ اردیبهشت ..
خسته¡
همینطور باورناپذیر هست که پنج سال گذشت از زمانی که حاج قاسم شهید شده حالا شما فکر کن تو این سالگردِ
بله به یقین که آنان به فضل و رحمتی که خدا نصیبشان گردانیده شادمانند و بله ماهم شادمانیم که به لیاقتشون یعنی شهادت رسیدند.. ولی ما دلتنگیم. محتاجیم. فراموش نکردیم. جای نبودشون هنوز هم در حال آتشه.
نوشته بود: "تو می روی به سلامت، سلام ما برسان."
یعنی سیدحسن سلام ما رو به سردار رسوندید؟
ما که گفتیم و یقین داریم که خدایا تو شاهد باش ما جز خوبی از او(آنها) ندیدیم!
شما دو شهیدِعزیز هم هوای ما از بالا داشته باشید که اوضاع اصلا خوب نیست.
در آخر، جبران نمیشوید حتی به گریههای عمیق.