هدایت شده از اِهْتــِدا^🖇
یه جستجوگر جدید و عالی
که بهتر از گردو و ذره بین کار میکنه:
http://search.bertina.ir
انشالله بعد از رفتن این حرومیها از منطقه و نابودی اسرائیل یه سفر طلبیده بشیم کشور دوست عزیزمون یمن🎀
اومدم بگم کشور دوست و همسایه
دیدم فعلا همسایه نیست..
چمیدونم شاید روزی باهاش همسایههم شدیم😔
خسته¡
پای ثابت و کل دعای این روزهام شده ظهور، نابودی دشمنامون و سلامتی مردمم.
الان کل خواستم از این دنیا همینه: ظهور.
هر کی، هر خانوادهای، هر گروهی
همه به اندازه خودشون پای کارن..
اینا همه اثر لقمه حلال و حب اهل بیته:)