واقعا نمیفهمم چطور میتونید
انقدر تحلیلهای چرت و پرتتون رو نشر بدید.
واقعا قبلش از خودتون نمیپرسید این چیه من دارم میگم؟
الان فقط اینجوریم که:
یا مولانا یا صاحب الزمان
الغوث الغوث الغوث
ادرکنی ادرکنی ادرکنی
الساعه الساعه الساعه
العجل العجل العجل
يا ارحم الراحمين بحق محمدٍ و آله الطاهرين
دلم میخواد هم اکنون در محضر خدا باشم
البته که الان هم همه عالم در محضر خداییم
ولی الان بیشترتر خدا رو میخوام.