eitaa logo
راهبرد نهضت تبلیغ اسلام ناب
1.1هزار دنبال‌کننده
58 عکس
1 ویدیو
15 فایل
رسانه ی رسمی معاونت راهبردی و توسعه راهبری سازمان تبلیغات اسلامی برای اشتراک اخبار و گزارش ها و محتواهای تولیدی این معاونت. برای ارسال نظرات، بازخوردها، پیشنهادات و محتواهای خود می توانید از لینک زیر استفاده نمایید: @admin_ido_strategy
مشاهده در ایتا
دانلود
📚 پرونده ویژه «جهاد تبیین» به زودی منتشر خواهد شد. 📌 در این پرونده، هاتف به "جهاد تبیین" میپردازد و سعی می کند از طریق گفت و گو و مصاحبه با صاحب نظران ما را از آخرین تاملات اندیشمندان پیرامون این موضوع آگاه کند.از جمله مصاحبه شوندگان این شماره می توان از آقایان اولیایی، نبوی، فارویی و مهدی‌زاده نام برد. 🖋این مجموعه در قالب یک پرونده ویژه به زودی منتشر خواهد شد. علاقه مندان محترم پس از انتشار می توانند از طریق همین کانال و یا کانال هاتف این محصول را دریافت کنند. در ادامه به نقل پاره ای از نکات حائز اهمیت این پرونده میپردازیم. 🇮🇷 در فضای دو قطبی باید بتوان محتوای ترکیبی که مجموعه‌ای از جنبه‌های ارزشی، مسائل حق همراه جنبه‌های دفاع عاطفی و توجه به جنبه‌های مردمی است را مطرح کرد. ما نباید تمام توان خود را روی قطب مخالف بگذاریم و تمام مسائل ما این شود که چرا آن بدحجاب این طور است. در این فضا وقتی روی دو قطبی تمرکز بشود، تبیینی اتفاق نمی‌افتد و طبیعتا آنچه دستور دین است عمل نمی شود و فضای بی اخلاقی و تقابل متداول می شود. ✅ در نظام روایتگری درگیرکردن مخاطب بسیار مهم است، مخاطبان مجله و مستندمان افرادی نیستند که آن را می‌بینند، بلکه افرادی مخاطب ما هستند که در تیتراژ اسم آن‌ها را می‌زنیم. به همین دلیل هم ارزش شبکه‌های اجتماعی به میزان افرادی است که با آن درگیر می‌شوند و کار می‌کنند. هر چقدر تعداد آدم‌هایی که درگیر موضوع می‌شوند بیشتر باشد، مخاطبان آن موضوع هم بیشتر خواهند شد. 🎯 اینطور نیست که مردم ایران به تصویر امروز باور نداشته باشند و یا معتقد باشند که برای وضع موجود زحمتی کشیده نمی‌شود، بلکه از آینده‌ای که به‌سمت آن می‌رویم تصویر واضحی وجود ندارد و مردم با آن مشکل دارند. ایران معاصر محل تعارض دو رؤیای بزرگ است؛ یعنی در جامعه‌ای واحد انسان‌هایی دارید که هرکدام خواستنی ها و مسیر خاص خود را دارند و اگر نتوانیم این تعارض را مدیریت کنیم، جامعه به سمت پرتگاه خطرناکی می رود. در این میان رؤیای انقلابی‌ها، یا به‌صورت شهود شخصی نزد انسان‌های حماسه‌ساز آن باقی مانده است یا در قالب گزاره‌های نظری و فنی ارائه می‌شود. در این صورت تصورکردن و شهود آن برای عموم بسیار سخت می‌شود و در قالب شعارهای سلبی در مقابل مدرنیته صورت‌بندی می‌شود. واقعیت این است که وضعیت اکنون رنج دارد و تحمل رنج در گرو تصاویر آینده و رؤیاهاست، اگر رؤیای جامعه ما رؤیای مدرنیته باشد، حتما این تصویر اجازه نمی‌دهد انقلاب اسلامی را بپذیریم. 🎥 صدا و سیما یا سازمان های سینمایی بدون توجه به این‌که فیلم‌ساز یا آن کسی که می‌خواهد داستان را بنویسد یا بازگو بکند، چه رابطه ای با آن موضوع دارد، فراخوان‌هایی منتشر می‌کنند که در آن‌ها سوژه‌ها یا حتی موضوعاتی مطرح شده است. اگر مسئله شخصی و عمیق باشد و توضیح رابطۀ فرد با سوژه حسی باشد، به علاوه قواعد داستانی هم رعایت شده باشد، ممکن است که شانس این را داشته باشیم که درباره آن روایت پردازی خوبی داشته باشیم. این عدم ارتباط حسی بین موضوع و تولید کننده باعث می شود بیش از آن که از مسائل اساسی خودش بگوید، از فراخوان‌ها و بیانیه‌ها و شعارها بگوید؛ لذا نتیجۀ مطلوبی رخ نمی‌دهد. 🌐 صفحه معاونت راهبردی و توسعه راهبری سازمان تبلیغات اسلامی 🔰https://eitaa.com/ido_strategy
📌 علاقه 91% مردم ایران به موسیقی سنتی ایرانی 🖋 موسسه ی افکار سنجی بینا پیمایشی با محوریت «مصرف کالاهای فرهنگی» انجام داده است که در بخشی از این پیمایش به بررسی حوزه موسیقی پرداخته است. 📊 طبق این پیمایش 84 درصد مردم تاکنون موسیقی گوش داده اند و از بین این افراد در 5 سال اخیر ، 91 درصد موسیقی سنتی ایرانی، 85.6 درصد موسیقی محلس، 71.2 درصد موسیقی پاپ ایرانی، 49.8 درصد موسیقی های بی کلام، 35.9 درصد رپ ایرانی، 33 درصد انواع دیگر موسیقی خارجی و 30.3 درصد موسیقی کلاسیک خارجی گوش کرده اند. 💡 برای گوش دادن به موسیقی تنها 8 درصد مردم آلبوم می خرند. 💡 در سال 1400 حدود 8 درصد مردم در کنسرت های موسیقی شرکت کرده اند. 💡 حدود نیمی از جامعه علاقه مند به یادگیری موسیقی هستند. 💡 علاقه‌مندی به یادگیری موسیقی با افزایش تحصیلات افزایش می‌یابد. 🌐 صفحه معاونت راهبردی و توسعه راهبری سازمان تبلیغات اسلامی 🔰https://eitaa.com/ido_strategy
📌 برعکس تصویر کهنه و نخ‌نمای نسل‌های گذشته که «بازی کردن نون و آب نمی شه» با پیشرفت صنعت گیم، استریم حرفه‌ای آنقدر درآمد بالایی ایجاد میکند که استریمر حرفه ای شدن به لیست آرزوهای بعضی از نوجوانان و جوانان ایرانی اضافه شده است. برای تعمیق این بازار و تبلیغ این روش برخی از استریمرها گاهی محتوایی مربوط به تغییرات زندگی خودشان منتشر می کنند تا نشان دهند استریم چه درآمد بالا و تاثیر زیادی در زندگی آن شخص گذاشته است. 📚 گزارشی که اکنون پیش روی شماست، حاصل جستجوهای اکتشافی موسسه ی بینا در حوزۀ بازی های الکترونیکی است که با نیت ایجاد یک درک کلی از فضای زیست بوم گیم کشور و البته معرفی گونه های جدید فعالیت در این زیست بوم تهیه شده است. این گزاش می‌تواند برای مدیران و پژوهشگران حوزه فرهنگی اجتماعی مفید واقع شود. این گزارش که در 30 صفحه آماده شده است می تواند به مخاطبان آشنا به حوزۀ گم نیز کمک کند تا، طبقه بندی مناسبی از آنچه می‌دانند در ذهن خود ایجاد کنند. ✅برای دریافت این محصول می توانید از لینک زیر استفاده نمایید: 💠 https://eitaa.com/ido_strategy/55 🌐 صفحه معاونت راهبردی و توسعه راهبری سازمان تبلیغات اسلامی 🔰https://eitaa.com/ido_strategy
بازیگران صنعت گیم ایران را چقدر می‌شناسید؟.pdf
5.9M
📚 بازیگران صنعت گیم ایران را چقدر میشناسید؟ نقشه ی زیست بوم گیم کشور 🌐 صفحه معاونت راهبردی و توسعه راهبری سازمان تبلیغات اسلامی 🔰https://eitaa.com/ido_strategy