eitaa logo
- I don't know why .
13 دنبال‌کننده
20 عکس
18 ویدیو
0 فایل
- خالی تر از سکوتم از ناسروده سرشار . « کپی ممنوع ّ. »
مشاهده در ایتا
دانلود
- بگذشت و چه گویم که چه بر من بگذشت .
- بیا با هم گریه کنیم چه کسی گفته غمت مسئله شخصی است ؟
- ماییم و نیمه جانی ، آن هم به لب رسیده .
- من به بند تو اسیرم تو زِ من بی‌خبری ؟
- هر فهمی که به عمل نرسد ، بار اضافی‌ست .
- آنچه تا به حال از عشق گفتم ، رأی و نظر عامّه مردم بود . ولی نزد من ، مرگ در راه عشق حیاتی است عظیم و جاودان که محبوب من با آن بر من منّت نهاده و تفضّل نموده است .
- سخن این است که ما بی تو نخواهیم حیات .
- پروردگارا می‌شود پرده‌‌ی دلهره را از مقابل رویاهایمان کنار بزنی ؟
- ماییم و درد ِهدر دادن آن ذات گرامی .