کاش پری دریایی بودم. زیبا، افسانهای، رها تو اقیانوس و دور از موجودات دوپا.
‹ @ifentanyl ›
سعی کنید با آدمایی در ارتباط باشید که طنزتون رو بفهمن و به جوکاتون بخندن،
هردفعه که مجبور میشم شوخیم رو به یکی توضیح بدم یه جون از جونام کم میشه.
‹ @ifentanyl ›