̈⍺𖫲ּּּּּּხꭚ۫ડ᥉ ̤
من و نازنین core :
اصن از 12 شب که میگذره کسخل میشیم
̈⍺𖫲ּּּּּּხꭚ۫ડ᥉ ̤
الان مامانم شوتم میکنه تو خیابون🤣🤣🤣🤣🤣🤣
یعنی همه ی گاز زدنات بی نتیجه میمونه؟😦💔