̈⍺𖫲ּּּּּּხꭚ۫ડ᥉ ̤
یعنی همه ی گاز زدنات بی نتیجه میمونه؟😦💔
نکن اسرا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
̈⍺𖫲ּּּּּּხꭚ۫ડ᥉ ̤
1 متر گاز زدم
بسمل-
نرسیدی به هسته ی زمین؟
̈⍺𖫲ּּּּּּხꭚ۫ડ᥉ ̤
بسمل- نرسیدی به هسته ی زمین؟
هنوز به هیون نرسیدم وای