دانشگاه مثل پیتزاییه که زیادی بهش سس زدی
نه با لذت میتونی بخوریش نه دلت میاد بندازیش دور
اه.
حسودیه دیگه. چون دو ساعت میشینی پای اینستا بعد این امتحانه لج میکنه تو رو میندازه
درس که همیشه هست ولی اون چیزی که میمونه کنار شوفاژ نشستن و فیلم دیدن تو زمستونه
من درحال خوش گذروندن،
چون ترجیح میدم ایام فرجه رو خوش بگذرونم و فقط شب امتحان درگیر امتحان بشم
🧘🏻♂@imbeeg