هیچکس به اندازه اون آدمی که دقیقه نودیه هوات رو نداره.
اونم تو وقتی فکر میکنی آخرین نفر شدی تو انجام یک کاری.
رسیدی به حساس ترین جای بازی ولی خونوادت همون موقع شروع کردن به غذا خوردن و هی صدات میزنن
🎪@imbeeg
من هیچکاری نمیکنم چون تصمیم گرفتم تا اینکارم رو تموم نکنم کار بعدی رو شروع نکنم. ✅
میدونی چرا مثل گاو سرم رو میندازم تا از خیابون رد بشم؟ چون چیزی برای از دست دادن ندارم
آدم گرسنه باشه صد درجه وضعش بهتر از اونیه که سیره ولی تو یخچال دنبال یچیز خوشمزه میگرده.
از یجایی به بعد میفهمی صحبت کردن هیچی رو حل نمیکنه، کار فقط با گاو بودن پیش میره.
بزرگسال|🇮🇷
لذتی که تو انتقامه دادنه تو هیچ بخششی نیست
لذتی که تو هدر دادن پوله تو هیچ پس انداز کردنی نیست.