میدونی چرا مثل گاو سرم رو میندازم تا از خیابون رد بشم؟ چون چیزی برای از دست دادن ندارم
آدم گرسنه باشه صد درجه وضعش بهتر از اونیه که سیره ولی تو یخچال دنبال یچیز خوشمزه میگرده.
از یجایی به بعد میفهمی صحبت کردن هیچی رو حل نمیکنه، کار فقط با گاو بودن پیش میره.
بزرگسال|🇮🇷
لذتی که تو انتقامه دادنه تو هیچ بخششی نیست
لذتی که تو هدر دادن پوله تو هیچ پس انداز کردنی نیست.
من̾ی که [ 𝗕𝗮𝗧𝗵𝗠𝗮𝗡𝗶 ] رو دارم . .
چرا باید برام مهم باشه نت مل̾یه حاجي؟⛷😂
: https://eitaa.com/joinchat/2260009898C01c8629fd1
ممبرسالاری ترین، فقط اینجا که نظر ممبرا رو کامنت میکنهhttps://eitaa.com/hahhhaah/17825👷🏽🎞😀