ممبرسالاری ترین، فقط اینجا که نظر ممبرا رو کامنت میکنهhttps://eitaa.com/hahhhaah/17825👷🏽🎞😀
تا ما میایم درگیر کار خودمون باشیم یه کارایی میکنید که آدم میخواد قضاوتتون کنه.
وقتی دهه نودی ها از سختی مدرسه هاشون حرف میزنن:
«از روی کتاب هم بلد نیستن جواب رو پیدا کنن»
🍂@imbeeg
یکی از دلایلی که میخوام تو خونه تنها بمونم اینه که سروصداهاتون مزاحم فریاد زدنم نشه.
هرموقع خواستم سیاست تو سکوت پیشرفت کن رو انجام بدم، مامانم من رو به خاله ها و فامیل لو داد.