وقتی دهه نودی ها از سختی مدرسه هاشون حرف میزنن:
«از روی کتاب هم بلد نیستن جواب رو پیدا کنن»
🍂@imbeeg
یکی از دلایلی که میخوام تو خونه تنها بمونم اینه که سروصداهاتون مزاحم فریاد زدنم نشه.
هرموقع خواستم سیاست تو سکوت پیشرفت کن رو انجام بدم، مامانم من رو به خاله ها و فامیل لو داد.
مامانا انقد غذا میریزن واسه بچه کوچولوهاشون که بچه هرچقدر غذا رو به مبل و پرده و لباس هاش میزنه باز غذاش تموم نمیشه.
وقتی بهت گفتن گریه کردن چیزی رو حل نمیکنه، پس برای همین واکنشت نسبت به همه ی بدبختی هات اینجوریه:
⚡️@imbeeg