یکی از دلایلی که میخوام تو خونه تنها بمونم اینه که سروصداهاتون مزاحم فریاد زدنم نشه.
هرموقع خواستم سیاست تو سکوت پیشرفت کن رو انجام بدم، مامانم من رو به خاله ها و فامیل لو داد.
مامانا انقد غذا میریزن واسه بچه کوچولوهاشون که بچه هرچقدر غذا رو به مبل و پرده و لباس هاش میزنه باز غذاش تموم نمیشه.
وقتی بهت گفتن گریه کردن چیزی رو حل نمیکنه، پس برای همین واکنشت نسبت به همه ی بدبختی هات اینجوریه:
⚡️@imbeeg
یادش بخیر، زندگی خوابگاهی اینجوری بود که داشتی موهات رو میشستی و وقتی صورتت رو آب میکشیدی میدی رو ریکا نوشته بود از دستکش استفاده شود