eitaa logo
🇮🇷Defender IRAN🇮🇷
55.2هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
5.9هزار ویدیو
97 فایل
به نام‌ خدا رسانه خبری تحلیلی دیفندر ایران "جدیدترین اخبار نظامی ایران و جهان" ارتباط با ادمین: @iranDefender تبلیغات: @ADS_QODS
مشاهده در ایتا
دانلود
ارسطو انسان رو «حیوان ناطق» تعریف می‌کنه. یعنی تنها فرق بین انسان و حیوان، «نطق» یعنی قوه تعقل ‌و استدلاله. من تا الآن بیش از ۲۰ پست استدلالی گذاشتم و سلطنت‌طللب‌ها که همون جنگ‌طلب‌ها هستن، حتی یک پاسخ منطقی ندادند و فقط فحش و زیر کمر. یعنی این موجودات، قوه «نطق» و «عقل» ندارند. صرفاً حیوانات ای هستند که به انسان‌ها حمله کردند. از طرفی هیچ واقعیتی، افکار اینها رو تغییر نمیده. حتی خود ترامپ مستقیم میاد میگه من دنبال رژیم‌چنج نیستم، من فقط نفت ایران رو می‌خوام، والله تالله من می‌خوام شما رو به عصر حجر ببرم، باز هم منطق و استدلالی از اینها نمی‌شویم و فقط «جاویدشاه». پس چرا من باید از ک ته شدن این حیوانات (=انسان‌های فاقد منطق) بیش از حیوانات دیگر ناراحت شوم؟ حیوانات اهلی حداقل سود می‌رسانند؛ اینها عامل بمباران کشور من هستند. پس مجازم با هر چیزی از خودم و مردمم و کشورم در برابر خطر اینها دفاع کنم. @IRAN_Defender
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آمریکا داره تمام تلاششو برای فعال کردن نیروهای ضد ایرانی و تجزیه طلب کرد میکنه چند پاسگاه مرزی بین ایران و عراق مورد حمله هوایی ارتش آمریکا قرار گرفت @IRAN_Defender
اخیرا با یه کانال آشنا شدم که محتواهای درجه ۱ تبیینی برای مخاطب بین الملل دارن و سه زبانه هست. حتی محتواتون رو بدین ترجمه هم می‌کنن به صورت جهادی. ضمن اینکه از بازخورد غیرایرانی‌ها در مورد جنگ ایران هم مطلع میشید. خلاصه یه بانک محتوایی تبیینی برای فعالان و علاقه مندان به عرصه بین الملل. آدرسش رو میذارم براتون. کانال کنش‌گر جهانی👇 https://eitaa.com/joinchat/2438791556C2c8d50b7ba
حنظله: تمام داده‌های زیرساخت برق رژیم صهیونسیتی استخراج شد حنظله تأکید کرده پشتیبانی اطلاعاتی برای محور مقاومت منحصراً توسط این گروه انجام می‌شود و هیچ کشور دیگری در این امر نقشی ندارد. @IRAN_Defender
انتشار عکسی اختصاصی از تیم اصلی مسؤول طراحی و توسعه پهپاد «هرمس» در شرکت البیت سیستمز. این افشاگری اولین بار در سال‌های اخیر است، زیرا این پروژه در لایه‌های محرمانه و اقدامات امنیتی شدید قرار داشته است. @IRAN_Defender
یک فروند بمب سقوط آزاد قطر کوچک GBU-39 مجهز به کیت هدایت ماهواره‌ای JDAM که در استان لرستان به صورت منفجر نشده و سالم کشف شده است. @IRAN_Defender
تصویر لانچر دوقلوی تازه معرفی شده @IRAN_Defender
این پاسپورت در محل حادثه ۲ فروند هواپیمای C130 و ۳ فروند هلیکوپتر پیدا شد، نه محل سقوط F15. ‌ موران ساگرون یک مهندس مکانیک متخصص در فناوری‌های هسته‌ای است، او خلبان نیست. @IRAN_Defender
امشب به نظرمان بمباران سنگین میکنه ، با مانور رسانه ای بسیار سنگین تر سعی میکنه یک جای نماد ایران هم بزنه مثل نیروگاه اتمی بوشهر ، برج میلاد ویا امثالهم تا ببینیه ایران تسلیم میشود و مردمش میترسند یا اینکه اگر نیاز شد دستاوردسازی بزرگی هم برای خروج داشته باشد @IRAN_Defender
‌سردار سلیمانی : نترسید و نترسیم و نترسانید همه این بحران ها فرصت هایی برای ما ایجاد خواهد کرد که قبل از ان وجود نداشته است @IRAN_Defender
تا این لحظه برای ما ذلت آمریکا در منطقه ، حاکميت بر تنگه هرمز و حمایت جامعه جهانی بوده است @IRAN_Defender
🇮🇷Defender IRAN🇮🇷
امشب به نظرمان بمباران سنگین میکنه ، با مانور رسانه ای بسیار سنگین تر سعی میکنه یک جای نماد ایران ه
مردم که نشون دادن هر چی بیشتر بزنه اتحاد بیشتر میشه ، خیابان شلوغ تر مسئولین سیاسی هم نه انتظاری ازشون هست ، نه تاثیرگذاری بزرگی بر اتاق فرمان میتونن داشته باشن مسئولین نظامی هم به لطف خدا هم مسلط هستن ، هم اشراف کامل دارن و هم استادن هر کارتی که از دشمن بسوزه ، زمان پیروزی نزدیک تر میشه فقط با صبوری، همدلی و پشتیبانی از مدیر جنگ و نیروهای مسلح گذر از این دوران سخت رو تسهیل میکنه با مذاکره و عقب کشیدن و پذیرفتن اتش بس هم ، غیر از تجدید قوا برای دشمن و فرصت بازیابی بهش برای نابودی خودمون اتفاق دیگه ای رقم نخواهد خورد این جنگ در میانه‌ی دو مذاکره به ما تحمیل شد جنگ قبلی با فشار اتش بس پذیرفته شد ولی دوباره با قدرت بیشتر برگشتن نگران هستیم غمگین از دست رفته ها هستیم داغدار عزیزان هستیم اما امیدواریم به یاری پروردگار ترس به دل نداریم و تا نابودی دشمن دست در دست هم ادامه میدیم هیچ راهی غیر درآوردن دندان لق استکبار فاسد نیست ، درد داره ولی مرگ یکبار ، شیون یکبار @IRAN_Defender