eitaa logo
🇮🇷Defender IRAN🇮🇷
55.2هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
5.9هزار ویدیو
97 فایل
به نام‌ خدا رسانه خبری تحلیلی دیفندر ایران "جدیدترین اخبار نظامی ایران و جهان" ارتباط با ادمین: @iranDefender تبلیغات: @ADS_QODS
مشاهده در ایتا
دانلود
یک فروند بمب سقوط آزاد قطر کوچک GBU-39 مجهز به کیت هدایت ماهواره‌ای JDAM که در استان لرستان به صورت منفجر نشده و سالم کشف شده است. @IRAN_Defender
تصویر لانچر دوقلوی تازه معرفی شده @IRAN_Defender
این پاسپورت در محل حادثه ۲ فروند هواپیمای C130 و ۳ فروند هلیکوپتر پیدا شد، نه محل سقوط F15. ‌ موران ساگرون یک مهندس مکانیک متخصص در فناوری‌های هسته‌ای است، او خلبان نیست. @IRAN_Defender
امشب به نظرمان بمباران سنگین میکنه ، با مانور رسانه ای بسیار سنگین تر سعی میکنه یک جای نماد ایران هم بزنه مثل نیروگاه اتمی بوشهر ، برج میلاد ویا امثالهم تا ببینیه ایران تسلیم میشود و مردمش میترسند یا اینکه اگر نیاز شد دستاوردسازی بزرگی هم برای خروج داشته باشد @IRAN_Defender
‌سردار سلیمانی : نترسید و نترسیم و نترسانید همه این بحران ها فرصت هایی برای ما ایجاد خواهد کرد که قبل از ان وجود نداشته است @IRAN_Defender
تا این لحظه برای ما ذلت آمریکا در منطقه ، حاکميت بر تنگه هرمز و حمایت جامعه جهانی بوده است @IRAN_Defender
🇮🇷Defender IRAN🇮🇷
امشب به نظرمان بمباران سنگین میکنه ، با مانور رسانه ای بسیار سنگین تر سعی میکنه یک جای نماد ایران ه
مردم که نشون دادن هر چی بیشتر بزنه اتحاد بیشتر میشه ، خیابان شلوغ تر مسئولین سیاسی هم نه انتظاری ازشون هست ، نه تاثیرگذاری بزرگی بر اتاق فرمان میتونن داشته باشن مسئولین نظامی هم به لطف خدا هم مسلط هستن ، هم اشراف کامل دارن و هم استادن هر کارتی که از دشمن بسوزه ، زمان پیروزی نزدیک تر میشه فقط با صبوری، همدلی و پشتیبانی از مدیر جنگ و نیروهای مسلح گذر از این دوران سخت رو تسهیل میکنه با مذاکره و عقب کشیدن و پذیرفتن اتش بس هم ، غیر از تجدید قوا برای دشمن و فرصت بازیابی بهش برای نابودی خودمون اتفاق دیگه ای رقم نخواهد خورد این جنگ در میانه‌ی دو مذاکره به ما تحمیل شد جنگ قبلی با فشار اتش بس پذیرفته شد ولی دوباره با قدرت بیشتر برگشتن نگران هستیم غمگین از دست رفته ها هستیم داغدار عزیزان هستیم اما امیدواریم به یاری پروردگار ترس به دل نداریم و تا نابودی دشمن دست در دست هم ادامه میدیم هیچ راهی غیر درآوردن دندان لق استکبار فاسد نیست ، درد داره ولی مرگ یکبار ، شیون یکبار @IRAN_Defender
واشنگتن: هیچ قصدی برای استفاده از سلاح هسته‌ای در ایران وجود ندارد @IRAN_Defender
شما نشون دادید وحشی تر از این حرفها هستید ولی یه ضرب المثلی ما داریم که میگه مسجد جای باد درکردن نیست اون آمریکای ابرقدرت مرد ، سالهاست مرده این بادکنک بزرگ بی جان ، رمقی برای تثبیت هژمونیک خودش نداره @IRAN_Defender
اینم سند از خودشون رئیس مستعفی اداره مبارزه با تروریسم آمریکا: آمریکا در خطر است نه ایران @IRAN_Defender
حاج محسن رضایی: ضربات ایران، ژنرال‌های آمریکا را به پایان جنگ ترغیب کرده است ‌@IRAN_Defender
کریستین امانپور: من در تمام سال‌هایی که از جنگ‌های آمریکا گزارش می‌دادم، هیچ وقت حرفی به این شکل نشنیده‌ام که یک رئیس‌ جمهور آمریکا تهدید می‌کند یک تمدن کامل را نابود کند و می‌گوید بازسازی آن صد سال طول می‌کشد. حمله به بازار بزرگ تهران، اسرائیل به مردم هشدار می‌دهد از قطارها و ایستگاه‌ها دوری کنند، ترامپ تهدید می‌کند همه شبکه برق، آب‌ شیرین‌کن‌ها و پل‌های کشور را بزند... آیا این جنگ هنوز علیه نظام ایران است یا الان علیه همه مردم ایران؟ @IRAN_Defender