eitaa logo
🇮🇷Defender IRAN🇮🇷
54.7هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
5.9هزار ویدیو
97 فایل
به نام‌ خدا رسانه خبری تحلیلی دیفندر ایران "جدیدترین اخبار نظامی ایران و جهان" ارتباط با ادمین: @iranDefender تبلیغات: @ADS_QODS
مشاهده در ایتا
دانلود
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر توافق نمی‌کردیم ذخایر استراتژیک نفت ۴ هفته دیگر تمام می‌شد / دونالد ترامپ: "همچنین، ذخایر ما حدود ۴ هفته دیگر تمام می‌شود، می‌دانید، ذخایر در سراسر جهان وجود دارد، و ما واقعاً تمام می‌شدیم، و زمانی خواهد رسید که شما قادر به تهیه آن نخواهید بود." @irDefender
🔹یک مقام در کاخ سفید: بند اول یادداشت شامل توقف فوری عملیات نظامی در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان است. این یادداشت شامل تعهدی از سوی آمریکا، ایران و متحدانشان است که از این پس هیچ اقدام نظامی انجام ندهند. تفاهم‌نامه با ایران بر تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان تأکید دارد. این یادداشت شامل تعهد آمریکا و ایران به احترام به حاکمیت یکدیگر و عدم دخالت در امور داخلی است. یادداشت بر مذاکره و رسیدن به توافق نهایی طی ۶۰ روز که با توافق طرفین قابل تمدید است، تأکید دارد. این یادداشت تصریح می‌کند که آمریکا شروع به رفع محاصره دریایی ایران کرده و طی ۳۰ روز به طور کامل آن را پایان خواهد داد. این یادداشت شامل گفت‌وگوی ایران با سلطنت عمان درباره مدیریت تنگه هرمز با هماهنگی کشورهای خلیج فارس است. @irDefender
🇮🇷Defender IRAN🇮🇷
خلبانان شجاع تایگر F-5 : وقتی بالای پایگاه بوهرینگ آمریکا رفتیم پدافند پاتریوت کویت ۳ فروند F15 آمر
شجاعت خلبان ها داره هزینه عقب موندگی اسکادران های نیروی هوایی میشه - ما به شجاعت این شیردلان افتخار میکنیم اما به فرماندهان این حوزه گله داریم که با پیش‌افتاده ترین جنگنده ها خلبانان مون رو به مصاف جديد ترین نسل از جنگنده های دشمن میفرستن و مطالبه خرید جنگنده های جدید داریم @irDefender
نفت خام برنت ۷۸ دلار شد @irDefender
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امضای یادداشت تفاهم بین تهران و واشنگتن توسط پزشکیان و ترامپ بصورت دیجیتالی از راه دور امضا شد - امضای پزشکیان کنار امضای ترامپ @irDefender
وضعیت سطلی‌ها بعد از کم‌آوردن عمو ترامپ جلوی ایران و امضای توافق: کله زردی بی‌شرف با آخوندها بست و ما حتی نمیتونیم پرچم شیر و خورشید رو توی ورزشگاه های لس‌آنجلس بلند کنیم! @irDefender
🌟🔫 بر اساس وب‌سایت‌های اسرائیلی، حزب‌الله شروع به استفاده از مهمات کشنده‌تری نسبت به سرجنگی‌های RPG در پهپادهای FPV انتحاری خود کرده در یکی از مواضع ارتش اشغالگر اسرائیل در جنوب لبنان، یک پهپاد در توری که روی یک خودروی هاموی قرار داشت، گرفتار شد و مشخص شد که این پهپاد حامل یک سرجنگی ضدزره است که احتمالاً متعلق به موشک میلَن است، که تولید مشترک فرانسه و آلمان از دهه ۱۹۶۰ است اما در برابر زره بسیار مؤثر است احتمالاً حزب‌الله این نوع موشک را از بازار سیاه به‌ویژه در سوریه به دست آورده است، زیرا بسیاری از طرف‌ها از این موشک استفاده کرده‌اند، به‌ویژه نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) که در طول جنگ با داعش محموله‌های زیادی از این نوع پرتابه از فرانسه دریافت کرده‌اند بر اساس این وب‌سایت‌ها، اپراتورهای این پهپادها در برخی ویدیوهای منتشر شده توسط رسانه‌های حزب‌الله مشاهده شده‌اند که زاویه هدف‌گیری را از بالا به پایین تغییر می‌دهند تا نفوذ حداکثری به خودروهای زرهی اسرائیلی داشته باشند. 🔰 @irDefender
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌🇮🇷 به به آقای سخنگوی وزارت خارجه: موشک های ما دوست ندارند دربارشان صحبت بشود‌ - موشک های ما صرفا برای شلیک شدن هستند نه برای مذاکره 🔰 @irDefender
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیو جالب ساخته هوش مصنوعی از ۱۹ مفهوم سیاسی که باید بدونید @irDefender
کاملا جدی این عکس و تیتر و اماده کردین ؟ @irDefender / #M