هدایت شده از [پیام ناشناس منیب]
بعد از مرگ ما به کجا میریم اصلا چی میشیم؟؟
مدت زیادی هستش که این موضوع ذهنمو درگیر کرده
_
ما درواقع "نمیریم" بلکه "برمیگردیم"
یه چیزی که به اندازه کافی بهش پرداخته
نمیشه مفهوم اصلی معاده..
اکثرا فکر میکنن بعد از مرگ به جایی میریم
ولی درواقع برمیگردیم؛
و این یعنی مدتی جایی بودیم، موقتا اومدیم
توی این دنیا و مجدد بعد مرگ قراره برگردیم
هدایت شده از [پیام ناشناس منیب]
میشه راجب مرگ یه محفل بذارید؟
_
https://eitaa.com/ir_hamrah/3265
https://eitaa.com/ir_hamrah/3371
ولی باز هم چشم
هدایت شده از [پیام ناشناس منیب]
مثل همیشه عالی، خسته نباشید بهار خانوم:)))
_
خداروشکر ✨
هدایت شده از [پیام ناشناس منیب]
سلام من خدا رو مهربان و بخشنده میبینم ولی این صفات رو در خودم نه
_
صفاتی مثل مهربانی که در خدا هست
توی وجود ما هم هست؛ فقط نیاز به
پرورش دارن...
از روحی که از خدا در ما دمیده شده
باید مراقب کنیم! و این با پرورش روح ِ
انسانی و مراقبه امکان پذیره
اول از همه عذرمیخوام بابت اینکه این
چندوقت اونطور که باید فعالیت نکردم
مشغله ها خیلی زیاد شده بود..
انشالله جبران میکنیم