eitaa logo
همراه
571 دنبال‌کننده
407 عکس
57 ویدیو
10 فایل
﷽ 🤍 رسانہ‌ي‌‌‌‌‌‌‌‌ فرهنگۍاجتماعۍِهمراه ؛ • کانال ِمحفل‌ها • @mahfel_hamrah • کانال ِپادکست‌ها • @radio_hamrah - درخدمتم : https://daigo.ir/secret/61351924353 .
مشاهده در ایتا
دانلود
همراه
اصلا لفظ "چرا؟" از عبودیت خارجه...
این خودش یه محفل جداست...
رفیق! مشکل باعث میشه تو بزرگ‌تر بشی.. این حرفارو الان زدم که اگر چندساعت دیگه هیئتی خواستید برید یا مداحی‌ای خواستید گوش بدید؛ بیشتر دلتون به درد بیاد و جدی تر بخواید که به درجه‌ی حسین برسید!!!
اللهم‌عجل‌لولیك‌الفرج ❤️‍🩹
همراه
رفقا هستید؟ یه صلوات بفرست..
شده حتی یه نفرو دعوت کن بیاد پای این محفل و این چندتا جمله‌رو بخونه!! باور کنید همین چندتا کلمه میتونه زندگیتون رو از این رو به اون رو کنه؛
هدایت شده از - رادیـو هـمراهـ .
آمد سه ساله و سه قرن تجربه ها کرد از بی مهری عالم، گلایه ها به خدا کرد عمرش نکشید تا چو فاطمه بدرخشد اما ببین که او، پی‌خرابه، چه ها کرد.. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ گوینده : نازنین رقیه تنظیم : ژیکان کاور : آیه
همراه | ir_hamrah@InShot_۲۰۲۵۰۶۲۶_۱۹۲۰۵۴۹۸۹-mc.mp3
زمان: حجم: 5.8M
عمه..بکشم‌سرمه‌چشام‌نازمیشه‌مگه‌نه؟ عمه.. بابایی‌بیاددلم‌بازمیشه‌مگه‌نه؟ با صدای دختر ِزیبامون.. 🖤 با حال مناسب گوش بدید * کاری از کانال همراه ! @ir_hamrah | همراه
| آفتاب در حجاب
نمازتون رفقاا..
هدایت شده از [پیام ناشناس منیب]
ببخشید از کجا بفهمیم خدا دوستمون داره یا نه؟ از کجا بفهمیم جز بنده های خوبش هستیم یا نه؟ نشانه های محبت خدا به ما چیه؟ دیدین خدا بعضی آدما رو خیلی دوست داره چطوری؟ چطور میشه خدا نسبت به یک بندش انقدر اشتیاق و علاقه نشون بده و این علاقه رو چطور نشون میده؟ چجوری باید با خدا ارتباطمون رو بیشتر کنیم؟ چطوری باهاش حرف بزنیم؟(البته به غیر از نماز) ، مثلا من می‌شنوم هعی میگن من با خدا حرف زدم دلم آروم شد اما چرا وقتی من باهاش حرف میزنم حس خاصی بهم دست نمیده ؟؟ ، من گاهی اوقات توی لحظات زندگیم خدا رو یادم میره خیلی وقتا یادم میره و این خیلی ناراحتم میکنه چکار کنم که ارتباطم باهاش بیشتر شه؟ _ یکی داشت با خودش میگفت : خدا برای من نه رنجی میفرسته نه هیچی نمازم نمیخونم.. خیلیم کاری با دین و ایمون ندارم! ندا اومد : همین تورا بس که نماز نمیخوانی و به یاد ما نیستی...( البته این به نوعی داستانه و حدیث خاصی نیست) اما میخوام اینو بگم بهتون که همینکه شما دغدغه‌ی به یاد خدا بودن رو داری، همینکه ناراحت میشی از کم کاری نشون از علاقه خدا به شما میده... اینطور بگم که خیلیا هستن که حتی به این بکر نمیکنن که آیا من به یاد خدا هستم؟ و اصلا براشون مهم نیست... این از نکته اول! نکته‌ی دوم هم اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل استقامته.. شما اگر به عنوان مثال به خدا بگی من چله‌ی نمازشب برمیدارم (حتی دورکعت) تو یکاری کن من از این نمازه لذت ببرم... وقتی برسید به روز بیستم قشنگ میبینید این لذت رو.. این آرامش رو.. این انقطاع رو... یه شبه نمیشه بهاالدینی شد ولی با مراقبه و محاسبه میشه بالاتر از اویی که امام زمان دیده بود هم رفت... خلاصه که، استقامت رو جدی بگیرید!
هدایت شده از [پیام ناشناس منیب]
یک سوال راز و نیاز امامان و پیامبران با ما چه فرقی داره؟ مگه آنها در راز و نیازشان چی میگن چیکار می‌کنند که خدا بیشتر بهشون نظر میکنه و ارتباطشون با خدا قوی تره؟ _ "انقطاع" اونی که منقطعه متصله... ما خیلی حب دنیا داریم، ائمه مصداق بارز "ِدل حرم خداست" بودن... 😄 باید آروم آروم، قدم به قدم سعی بکنیم از دنیا دل بکنیم.. دلمون رو خدایی بکنیم... ما گاهی حتی سعی هم نمیکنیم... واب اگر این سعیه همیشگی باشه این دغدغه‌ـه همیشگی باشه خدا نظر میکنه، برکت میده اونوقته که خدا خودش فرمون و میگیره دستش و ما فقط باید حرکت کنیم..