eitaa logo
همراه
571 دنبال‌کننده
407 عکس
57 ویدیو
10 فایل
﷽ 🤍 رسانہ‌ي‌‌‌‌‌‌‌‌ فرهنگۍاجتماعۍِهمراه ؛ • کانال ِمحفل‌ها • @mahfel_hamrah • کانال ِپادکست‌ها • @radio_hamrah - درخدمتم : https://daigo.ir/secret/61351924353 .
مشاهده در ایتا
دانلود
29.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به عنوان دومین کار کانال همراه، وسایلی خریداری شد و بین کودکان بدسرپرست بهزیستی پخش شد! انشاالله به هرچی که میخواید برسید🤍- وسایل داخل پك شامل ِ: [ یك دفتر نقاشی ، یك دفتر مشق ، دو عدد خودکار ، دو عدد مداد ، شال ، لاک ، پاك کن ، مداد رنگی ، جامدادی ، کتاب ، .تِل ] بود ! انشاالله کارهای بعدی رو هم درکنار به بهترین نحو انجام بدیم... 💙 [ به تاریخ ۲٠ ِاردبیهشت ِ۱۴٠۳ ]
امام باقر عليه‌السلام : مؤمنین ِما از شنیدن حرف‌های ناروا کر هستند و از گفتن ِ حرف‌های غیر حق لال هستند .
به یاد آرید که لذّتها تمام شدنی است و پایان ناگوار آن بر جای ماندنی. [ مولاعلی‌بن‌ابی‌طالب ]
بسم رب آرامش ! محفلِ‌بیستُ‌پنجم : تکامل = تعادل . قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتي برای ظهورِ امام‌زمانمون بفرستید🌱
محفل امروز شاید به رشد شما کمک زیادی بکنه . اول از همه ذکر میکنم که تکامل انسانی به معنای بی نقص بودن نیست چرا که نقص در انسان تا همیشه وجود خواهد داشت. بلکه تکامل به معنای تعادل ِ؛ شما چهار بُعد از خودتون رو باید پرورش بدید. از لحاظ جسمی ، شخصیتی ، دینی و علمی! اگر این چهار بُعد رو باهم به رشد برسونید قطعا روز به روز بهتر و کامل تر خواهید شد. ولی اگر یکی از این هارو خیلی پرورش بدین ولی یکیشون رو رها کنید، به تکامل نمیرسید.
همراه
محفل امروز شاید به رشد شما کمک زیادی بکنه . اول از همه ذکر میکنم که تکامل انسانی به معنای بی نقص بو
مثلا اگر شما دانشمند باشید ولی از لحاظ دینی پیشرفتی نداشته باشید به تکامل نمیرسید. یا اگر هرروز نماز و قرآن بخونید و درحال عبادت باشید، ولی تلاشی برای کسب علم و رشد شخصیتتون نداشته باشید، به تکامل نمیرسید! ولی سوال پیش میاد که جسم ما اینجا چه اهمیتی داره ؟ و باید بگم روانشناس‌ها گفتند اگر از لحاظ جسمی خسته‌ای برو بخواب، ولی اگر از لحاظ روحی خسته ای برو ورزش کن! و این نشون میده جسم و روح باهم ارتباط مستقیم دارند و جسم ما دارای اهمیت بالاییِ! پس فراموش نکنید تکامل برابر ِبا تعادل!
انشالله از محفل راضی باشید 🌱
خدا : بنده‌ی من نماز شب بخوان و ‌آن ، یازده رکعت است . بنده : خدایا ! خسته‌ام! نمی توانم . ‌خدا : بنده‌ی من ، دو رکعت نماز شفع ‌و یک رکعت نماز وتر بخوان بنده : خدایا ! خسته‌ام برایم مشکل ‌است نیمه شب بیدار شوم . . خدا : بنده‌ی من قبل از خواب این ‌سه رکعت را بخوان . . بنده : خدایا سه رکعت زیاد است خدا : بنده‌ی من فقط یک رکعت ‌نماز وتر بخوان . . بنده: خدایا ! امروز خیلی خسته‌ام ‌آیا راه دیگری ندارد ؟ ‌خدا : بنده‌ی من قبل از خواب وضو ‌بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله ‌بنده : خدایا ، من در رختخواب هستم ‌اگر بلند شوم خواب از سرم می‌پرد . خدا : بنده‌ی من در دلت بگو یا الله ‌ما نمازشب برایت حساب می کنیم . . ‌بنده اعتنایی نمی‌کند و می‌خوابد . . ‌خدا : ملائکه‌ی من،ببینید من آن‌قدر ‌ساده گرفته‌ام اما او خوابیده است . . ‌چیزی به اذان صبح نمانده او را بیدار ‌کنید دلم برایش تنگ شده است ‌امشب با من حرف نزده :) ملائکه : خداوندا ! دوبار او را ‌بیدار کردیم ،اما باز خوابید . . ! ‌خدا : ملائکه‌ی من در گوشش ‌بگویید پروردگارت منتظر توست ‌ملائکه : پروردگارا، بیدار نمی‌شود ! خدا : ‌هنگام طلوع آفتاب است ‌ای بنده‌ی من بیدار شو ، نماز صبحت ‌قضا می شود . . ‌ملائکه : خداوندا نمی‌خواهی با او قهر کنی؟ خدا : او جز من کسی را ندارد . . ‌شاید توبه کرد . . بنده‌ی من تو به هنگامی که به نماز ‌می‌ایستی آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو ‌چنان غافلی که گویا صدها خدا داری :)
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ تو که با منی همیشه چه تری چه لن ترانی :)
روزی میرسد که دیگر وقتی باقی نمانده است ؛ پس برای لحظات زندگی ِخود برنامه داشته باشید !
یعنی ممکن ‌است وقت ِ ظهورت من هم آنجا به تو عرض ِسلامی بدهم یا بقیة‌الله ؟:)