دمتون گرم. مشتتون و بستید و یک قطره روغن داغ هم اگر کف دستتون بود، نچکید برای آمریکاییهای تروریست تحت امر یهودیان صهیون.
دمتون گرم که نگذاشتید خون آقا و رفقای شهیدتون پایمال بشه. دمتون گرم که هیهات مناالذله رو به تصویر کشیدید.
مثلی لا ینابع مثل یزید را ترجمه کردید.
حسینی با یزیدی صلح یکساعت نخواهد کرد
خدا بهتون عزت بده به آبروی امیرالمومنین و بنده سربلند خدا باشید.
@ir_mohebin
گفت از حال دلت بگو ، چه بَرَش میگذرد ؟!
گفتم او متروکهای بود ، حسین[؏]
آبادش کرد ...
مهمانِ توام چند صباحی دگر ای عمر!
اینقدر میازار منِ سوختهجان را ..
#شاعر؟ #فاضل_نظری