هر چند حال و روز زمین و زمان بد است ؛
یک قطعه از بهشت ، در آغوش مشهد است :)!
#چهارشنبه_های_امام_رضایی
هدایت شده از محبین
ده سال بعد ...
پسر: بابا چی شد مامان رو گرفتی؟
پدر: تو تجمعات رفتم چایی بخورم. یهو یه چی محکم خورد تو سرم.
برگشتم دیدم میله پرچم مامانت کج شده، تعجب کرد هول شد، بجای ببخشید گفت: تو فوق هر چه آهنی.
منم گفتم: بزن که خوب میزنی.
@ir_mohebin