هدایت شده از محبین
ان شالله از امروز
چهل روز مونده تا محرم...
چهل تا زیارت عاشورا بخونیم ...
به نیت فرج آقا امام زمان«عج»...
زنده باشیم تا محرم...
@ir_mohebin
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و این محکم ترین بهانه برای زنده ماندن است :)!
مجريان منوتو هر روز میگن شهادت بچه های میناب تقصیر جمهوری اسلاميه!!!
چون آمریکا رو تحریک به جنگ کرد اما با همین منطق ناقص خودشون، قبول نمیکنن کشته های دی ماه تقصیر پهلویه
چون مردم رو تحریک به آشوب کرد!!!!
#سیدکاظم_روحبخش
https://eitaa.com/joinchat/2334982163C65bbc6af0d
- چو به کار خویش مانی در رحمت علی زن
که جز او زخم دل ها ننهد کسی دوایی ❤️🩹🌱
سلام.
ما دوتا نوجوونیم که قصد کار فرهنگی برای عید غدیر رو داریم😄..
ما میخوایم، با یادآوری دوباره ی غدیر، اجازه ندیم اون غمی که ۱۴۰۰ سال پیش روی دل فاطمه (س) خونه کرده بود، دوباره زنده بشه♥️ :))) ..
و این کار کمک شما رو میطلبه.. ازتون درخواست داشتیم با کمک های مالیتون، ما دوتا نوجوون رو در این امر یاری کنید..
[ ۱۰۰۰ تا سهم ۵۶ هزار تومنی ( به نیت امام زمان ) در نظر گرفتیم. هر چند تا سهمی که تونستید، نیت کنید برای پیروزی جهبه مقاومت و ظهور آقا، به شماره کارت زیر واریز کنید🥲✨.
۶۲۱۹۸۶۱۸۱۷۴۸۶۶۸۰ریحانه کریمی. لطفا رسید واریزی رو به آیدی زیر ارسال کنید: @Karimi_213 تمامی گزارشات کار ما جهت اطمینانتون، در کانال زیر بارگزاری میشود: https://eitaa.com/gozareshat313
- مِرسا ؛
- چو به کار خویش مانی در رحمت علی زن که جز او زخم دل ها ننهد کسی دوایی ❤️🩹🌱 سلام. ما دوتا نوجوونیم
دخترا یاعلی بگید و کمک کنید :)
گزارشاتمون هم در کانالی که داخل پیامه براتون قرار میدیم👀🌱 .
.
من دلم لك زده تا کنج حرم گریه کنم ؛
دو قدم روضه بخوانم دو قدم گریه کنم:)))))💔