هدایت شده از مَرهَم من.
سلام رفقا .
قراره ما اینجا رو بدیم به یه کسی که بخواد کارِ فرهنگی و تبیینی انجام بده و تیریبونی نداشته باشه ..
اگر که واقعا دقدقه مند هستید و محتوای خوبی برای ارائه دارید ، اینجا اعلام کنید [ @MARHAM_ME ] تا توی کانال ادمینتون کنیم و کارتون رو شروع کنید 🪴 .
من از همین الان دلم حیرون محرم صفر سال آینده است ❤️🩹 .
کاش محرم و صفر بعدی ام باشیم ...
- مِرسا ؛
مقصد خدا بود ، نه بهشت ! .
میگفت سه دسته عبادت کننده داریم :
1_بخاطر ترس از جهنم .
2 _شوق بهشت .
3 _ اینکه خدارو لایق عبادت و پرستیدن میدونند که به این نوع عبادت میگن عبادت احرار . اینها مقصدشون عالی ترینه و ارزشمند ترین رو دنبال میکنن .
بهترین مردم ، کسایی هستن که عاشق عبادت باشن ! . اینها عبادت رو در آغوش میگیرن و با صمیم قلب دوستش دارن . واسه عبادتشون وقت میزارن و با قلبشون ک همهی وجودشونه عبادت رو دوست دارن :)! .