- مِرسا ؛
مقصد خدا بود ، نه بهشت ! .
میگفت سه دسته عبادت کننده داریم :
1_بخاطر ترس از جهنم .
2 _شوق بهشت .
3 _ اینکه خدارو لایق عبادت و پرستیدن میدونند که به این نوع عبادت میگن عبادت احرار . اینها مقصدشون عالی ترینه و ارزشمند ترین رو دنبال میکنن .
بهترین مردم ، کسایی هستن که عاشق عبادت باشن ! . اینها عبادت رو در آغوش میگیرن و با صمیم قلب دوستش دارن . واسه عبادتشون وقت میزارن و با قلبشون ک همهی وجودشونه عبادت رو دوست دارن :)! .
- مِرسا ؛
میگفت سه دسته عبادت کننده داریم : 1_بخاطر ترس از جهنم . 2 _شوق بهشت . 3 _ اینکه خدارو لایق عبادت و پ
عبادت احرار زیبا ترین عبادته ! نه :)؟
کاش ماهم نوع عبادتامون « احرار » باشه و از روی عشق ، خدامون رو عبادت کنیم ! :) .
هدایت شده از - مِرسا ؛
https://daigo.ir/secret/31319742340
برای نظرات و صحبت هاتون ؛
از عشقِ رضا ،
نبض زمان در نوسان است
از برکتِ عشقش ؛
نفسم در هیجان است :)) .
#چهارشنبه_های_امام_رضایی :)
- مِرسا ؛
_
همه آباد نشینان ز خرابی ترسند ؛
من خرابت شدم و دم به دم آباد ترم ... !