از همین حالا دارید یکییکی زائرهاتون رو میطلبی، قربونت برم... یعنی میشه منم امسال بتونم بینالحرمینِ بهشت رو ببینم و چشمم به ضریح قشنگ شما و برادرتون بیفته؟ : )!
هدایت شده از شــهیـدمدافعحرمجوادمحمدی
💚#قاب_آسمانی
این میان اما برای فاطمه سخت تر است. فاطمه قبول نمی کرد که این مزار بابایش است و بابایش دیگرنمی اید. هنوز وقتی صدای موتور می آید که پشت در خانه مان می ایستد، فاطمه می دود کنار آیفون. نیم خیز شدن من را که میبیند، میگوید تو هم منتظرش بودی مامان؟
____🌸 راوی:همسر شهید 🌸____
تنها کانال رسمی #شهید_جواد_محمدی᯽ ⃟ ⃟
┄•୫❥ @shahid_javad_mohammadii