انفجارهای مهیبی در پایگاههای «الازرق» و «موفق السلطی» به عنوان محل استقرار نظامیان آمریکا در اردن رخ داده است.
@ir_mohebin
رسانههای عربی گزارش دادند که پایگاه هوایی «علی السالم» کویت محل استقرار نظامیان آمریکایی، باردیگر هدف موشکها و پهپادهای ایرانی قرار گرفته است.
@ir_mohebin
وزارت کشور بحرین از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار و شلیک انبوهی از پرتابهها از سمت ایران خبر میدهد
@ir_mohebin
به گزارش منابع محلی هماکنون ستونهای دود در منامه (پایتخت بحرین) به آسمان بلند میشوند.
@ir_mohebin
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ستونهای دود از پایگاه موفق السلطی در اردن به آسمان بلند شده
@ir_mohebin