محبین
نظرتون رو در مورد محفل امشب بنویسید امیدوارم دلتون هوایی محرم شده باشه: لینک ناشناس https://eitaa.c
خدایا تو شاهدی که من هیچ کاره ام
دل این بچه ها فقط به دست خودت امشب لرزیده...
-برکت محفل امشب
@ir_mohebin
رفتم یه ساندویچی الان یه دختر ۵ ساله اومده میگه عمو لوبیا داری؟ میگه نه!
بعد دوباره گفت نخود داری؟! گفت اره
گفت چنده؟! گفت ۷۰ هزار تومن
حالا دختره:😂
وای خدایاااا من بمیرم
نخود شده ۷۰ هزار تومن
پول یه دلار باید بدم برای نخود😂
الان هم کنارم نشسته داره حرص میخوره
داره با خودش میگه خدایا چرا من باید برای نخود ۷۰ هزار تومن پول بدم😂
دلار کجا تو ذهن پنج ساله تو باید بیاد؟
عجب نسلی هستن بخدا...
@ir_mohebin