محبین
من خدایی از دو اسمی که بردم هیچ حسی خوبی ندارم چون اگه پزشکیان و عراقچی تا ده سال دیگه هم میگفتن مذا
حالا کاری به این مسئله ندارم ..
اینترنشنال و کانالهای زرد و برانداز مجازی را نگاه کردین که چه ذوقی از تجمعاتی که درست کرده بودید نشون دادند؟
یا فقط چشم به بعضی کانالها و رسانههای خاص و بعضی سخرانان پرسروصدا دوختهاید؟!!!
نظام را تهدید به شورش خیابانی و مقابله با نهادها و ارکان رسمی آن میکنید؟!!!
الله اکبر آدم واقعا میمونه...
مولایی
ما در نظام فکری حضرت آقا اینطور یاد گرفتهایم که اگر با چیزی مخالف بودیم، صدر تا ذیل نظام را متهم به خیانت کنیم و علیه مسئولان آن شعار مرگ سر بدهیم؟!!!
بعد از شعار مرگ سر دادن به حاجحسن خمینی در مرقد امام، آیتالله خامنهای گوشتان را پیچید و مقابل جمعیت از او دلجویی کرد.
یادمون هست دیگه..
از تحصن مقابل مجلس در زمان برجام، آقا تذکر داد که این کارهای بیمنطق را نکنید و فقط با استدلال و آرامش نظر بدهید.
محبین
از تحصن مقابل مجلس در زمان برجام، آقا تذکر داد که این کارهای بیمنطق را نکنید و فقط با استدلال و آر
گفت آقا برید تو یه مکانی حرفاتون رو بزنید مطمئن باشید به گوش مسئولین میرسه
دست از کارهای دشمن شادکن بردارید و از این توهم که فقط شما دلسوز وطناید و بالاترین نهادهای تصمیمگیر نظام خائناند بردارید،
و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید،
و در تله اختلاف و تفرقه دشمن نیفتید،
که خسارات جبران ناپذیری برای انقلاب خواهد داشت