eitaa logo
محبین
75.5هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
در همین روز هایی که بعضی افراد به ظاهر انقلابی از زیر پتو و در جای خنک برای شما بيانيه سر میدادند و شمارو به شورش خیابانی علیه نظام دعوت میکردند تمامی بچه های نیروی مسلح در جنوب کشور در گرمای بالای 40 درجه در زیر آفتاب سوزان حتی بدون هیچ گونه امکاناتی خط به خط خلیج فارس عزیز حفظ کردند... اینجا حتی پشه بندی نبود که از حملات پشه ها جلوگیری کند!!! ما در سایه امنیت نیروی های مسلح بودیم که الان در برابر ابر قدرت دنیا با تمامی امکانات و تجهیزات پیشرفته ایستاده ایم... هر کشوری دیگه بود قطعا قسمتی از خاکش تصرف شده بود... اگر با این حقوق و بی محبتی در هر کجای جهان بود نیروهای مسلح اون کشور پا به فرار گذاشته بودند... اما ماندند که شما در خیابان بمانید اما ماندند که دل شما به حداقلی گرم باشد اما ماندند که دشمن تسلیم بشه اما ماندند تا این نظام جمهوری اسلامی حفظ بشه... اما یک عده در لباس خودی الان برای تیشه زدن به ریشه این انقلاب دندان تیز کرده اند که با عنایت خداوند این فتنه اکبر رو هم رد خواهیم کرد قدر دان نیروهای مسلح باشیم.. @ir_mohebin
دشمنان جمهوری اسلامی منافقین مزدور داخلی سلطنت طلب های خارجی ضد انقلاب های داخلی دشمنان به ظاهر دوست! هر کسی که با جمهوری اسلامی ندارد از این تصمیمی که نظام گرفته برای این برهه از زمان به شدت عصبانی و ناراحت هستند چرا؟! چون عمو ترامپشون بهشون قول داده بود که نظام جمهوری اسلامی رو نابود کنه چون دوباره نظام جمهوری اسلامی با تمامی درگیری ها و زد و خورد باقی ماند چون فهمیدند ایران به هیچ وجه زیر بار شکست نخواهد رفت... چون فهمیدند مردمی وجود دارد که 100 شب بدون هیچ منتی برای خاکشون خیابان رو ترک نکردند... چون هنوز پرچم سه رنگ با نام الله بر فراز تک تک شهر های ما می درخشد! @ir_mohebin
چهل سال بود که مرگ بر امریکا میگفتیم روز موعود فرا رسید جنگ شد؛ موشک خوردیم ، موشک زدیم! شهید دادیم ، کشته دادند! خرابی به بار آوردیم ، خرابی به بار آوردند! برتری هوایی داشتند ، برتری موشکی داشتیم از تمام دنیا کمک گرفتند ، حتی ما از یمن درخواست شلیک موشک نکردیم کشورک های عربی پناه دادند به دشمن ، جوری 40 روز زدیمشون که از هر لحاظی که فکر کنید فلج شدند دنیا یک ایران رو شناخت که مثل همه کشور هایی که امریکا اون ها رو مستعمره خودش کرد زیر بار زور نخواهد رفت! جنگ بود انتظار داشتید شهید ندیم؟ جنگ بعد انتظار داشتید خرابی به بار نیاریم؟ جنگ بود انتظار داشتید دشمن ترور نکند؟ ما همه داغدار رهبر شهید و تمامی شهدای این انقلاب هستیم اما جنگ بود جنگ! حلوا پخش نمیکردند! مطمئن باشید انتقام تمامی این شهدا با زدن موشک و پهپاد به دشمن دل مارا آروم نخواهد کرد... انتقام لحظه ای اتفاق خواهد افتاد که ظهور حضرت مهدی (عج) اتفاق بی افتد @ir_mohebin
محبین نه از کسی خط میگیره و نه کسی جرأت این رو داره بخواد نظری رو بر ما تحمیل کنه.. چندین ساله هم از جبهه خودی و هم غیر خودی ناسزا و فحش می‌شنوم... که فدای خاک پای ابا عبدالله... مطالب بالا هم با جون و دلم نوشتم چون از مولای شهیدم فهمیدم که تنها چیزی که باعث شکست میشه نا امیدی و حس تحقیر دل ملته... که الحمدالله دوستان دارند همین کار رو میکنند... هر کسی دوست داشت میتونه به اسم خودش پیام ها رو منتشر کنه... ما در این دنیا دخل و تصرفی نداریم @ir_mohebin
رفقا من اون دیداری که گفتم داشتم با رفیق صمیمی خودم بود از فرماندهان ناب هوافضا الان هم تو کانال حضور داره باهم صحبت کردیم داشته ها ونداشته رو ریختیم وسط به یک جمع بندی رسیدیم که این حرف ها شد... جفتمون هم بر این کلمه اصرار داشتیم: امید ، امید ، امید... @ir_mohebin
یک سوال؟ اگر فردا رهبری اومدند گفتند که من درجریان همه مسائل بودم و من گفتم آتش بس و مذاکره چه جوابی قراره برای خودت آماده کنی؟! نه نه نه من میدونم جواب چیه: میگن که بابا به رهبری هم فشار آوردن بهش گفتن این و اون رو باید بگی😂 از دست شما... @ir_mohebin
رفقا من یک تصویر از تهدید هایی که هر روز از این جماعت مذهبی میشم رو میزارم تا بفهمید اینا چه جوری کمر بستند من رو زمین بزنند... از همون اولی که شروع به کار کردم تا الان‌.‌‌.. اونقدر از من بدشون میاد که چارچوب خانواده بنده رو تهدید میکنند... نمیدونند که همه چیز ناشناس نیست! این آدم ها که در واقعیت ها جرات روبه رو شدن با من رو ندارند چون میدونند تهش به کجا ختم میشه و متاسفانه فکر میکنند که ما فقط یه فروشنده ایم... هیچ کس از فضای حقیقی من با خبر نیست مگر دوستانی که حقیقی من رو دیدند و میشناسند.‌. من اگر هر آسیبی به خودم برسه اصلا اهمیتی نمیدم.. اما اگر یک سر سوزنی به خانواده ام آسیبی برسه تا آخرین قطره خونم پای خانوادم هستم... ببین نمی‌دونم چی تو مغزت می‌گذره. ولی هر فشاری به من بیاری، فحش بدی تهدید کنی، چه بخوای آبرو ببری، چه پرونده بسازی چه هرکاری بکنی، من از این فعالیت مجازی دست بر نمی‌دارم! آبرو که هیچ خون میدم پای اعتقادم.‌. حالا برو به هرکی دلت میخواد پیام بده پشت سرم تهمت بزن و غیبت کن.. برو اسکرین شات ازم بگیر برای هر کسی دلت میخواد بفرست... @ir_mohebin