eitaa logo
محبین
75.5هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
محبین
منبع آگاه: گروسی در مذاکرات ایران و آمریکا هیچ نقشی ندارد و پرونده هسته‌ای نیز در دستور کار این دور
لحظاتی قبل جی‌دی ونس در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. او همچنین گفت بازرسان هسته‌ای احتمالاً این هفته کار خود را آغاز خواهند کرد. مذاکره کنندگان عزیز، شما که به ما گفتین هدف این سفر بحث در مورد اجرای همان ۱۳ بند و خاص لبنان هست که و مذاکره ایی حول هسته ایی نداشتین؟ هنوز تهدید ها هست، جنوب لبنان توسط یهود عقب نشینی نشده و ‌... ؛ پیش پیش رفتین بازرسی های هسته ای رو قبول کردین؟ تو مسیری که افتادین، مطمئن هستین؟ اسماعیل احمدی @ir_mohebin
تسنیم: مذاکرات آمریکا و ایران در سوئیس زودتر از موعد با خروج ایران از جلسه پایان یافت، به دلیل پست‌ها و تهدید های امروز ترامپ
این پیام رو حالا ببینید👇
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از باراک راوید و خبرگزاری فرانسوی، حالا ونس هم گفت ایرانی‌ها جلسه رو ترک نکرده بودن و اون خبر که گفتن بخاطر تهدید ترامپ ترک کردیم ، دروغ بوده!!!!!!! ونس: «ایرانی‌ها تهدید به ترک جلسه کردن، یا حداقل در رسانه‌های اجتماعی تهدیدهایی مبنی بر ترک جلسه وجود داشت. اما اونا جلسه رو ترک نکردن؛ ما تا ساعت ۱ صبح جلسه داشتیم و تیم‌فنی اونا هم الان همینجان.» @ir_mohebin
معاون ترامپ: دارایی های بلوکه شده ایران عملاً صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد. امیدوارم پولهایی که از ایران بلوکه کردید خرج دوادرمونتون بشه. @ir_mohebin
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شیخ اسماعیل رمضانی حرف دلمون رو زد آی مردم، این خط، این نشون! این مسیری که آقایون میرن، به زندگی سخت‌تر شما میرسه. جواب امامی که دفن نشده رو چی بدم من؟ بذارید بزنن قطعمون کنن، تندرو، خوارج ببندن به ما، بار همه این حرفها رو می‌کشیم ولی شرمنده دین و قرآن نمی‌خوابیم. @ir_mohebin
من یه عادتی دارم همه پیامام رو جواب میدم حتی اگه نخوام جواب طرف رو بدم حداقل سین میکنم پیامارو غیر از اینکه ایتا باگ داشته باشه من نبینم‌.. یعنی طرف پیام میده به من ۱ ثانیه نمیشه جوابش رو میدم بعد حالا طرف به من پیام که میده سریع جوابش رو میدم دیگه میره شش ساعت دیگه میاد... میگه اها داشتید میگفتید... فکر میکنی خیلی با کلاسی؟ داشتم میگفتمُ ماافلحلحبملمبممیژسگلکبامامم😂
ماهی‌ای که دهنشو ببنده هیچوقت شکار نمیشه @ir_mohebin