هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82172 فقط اون نوشتیه که رو لباستون هست
ناراحت بودم عجیب آرومم کرد:)
#دایگو
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بمیرم برای دل حسین و حسن و خانم حضرت زینب که از امشب دیگه مادر ندارند..💔
@ir_mohebin