3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بمیرم برای دل حسین و حسن و خانم حضرت زینب که از امشب دیگه مادر ندارند..💔
@ir_mohebin
راز اینکه من همیشه زود برمیگردم همینه...
امیدوارم که حال دلتون رو به راه
و حال و هواتون شهدایی شده باشه
ببخشید بابت مزاحمت زیادی
پایان سفرنامه
@ir_mohebin
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82202
الان یک ماه میشه که برگشتیم و من هرشب دارم اشک میریزم با خاطراتم
اولین بارم بود واقعا فکر نمیکردم انقدر دلتنگ اونجا بشم، گریه هامو وقتی که اسمم درنیومد و التماس شهدا کردم رو هیچوقت یادم نمیره 💔
#دایگو
محبین
📪 پیام جدید سلام ببخشید یه سوال شما چطوری سالی ۴ بار میرید راهیان نور؟ #دایگو
همینجوری دلمون تنگ میشه ماشین روشن میکنیم میریم...
اخر سال هم برای خادمی یادمان شلمچه
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
اقا صائب بخدا الان گریم در میاد
ظهر که عکس از قبر شهید علی حانمی فرستادین و گفتین مخصوص ازدواجه تعجب کردم!
گفتم یعنی واقعیه؟!
دخترم سنم بالا نیست ۱۶ سالمه ولی تو دلم از راه دور گفتم علی اقا من اصراری به دیر و زود بودنش ندارم ولی از الان بهت بگم خووب باشه!
همه دور و اطرافم ازدواج کردن و با اینکه سنم کمه بد نگاه میکنن!
همونجا تو دلم گفتم انقدر به همه متوصل شدی حتما الان صلاح نیس!
همونجا گفتم دلم فاصله سنی زیاد میخواد
باورتون نمیشه یکی اومده دقیقا همونایی که من میخوام
اصلا از تعجب دهنم باز مونده
حتی اگه درست نشه هم حداقل میفهمم یه نفر صدامو شنیده!
خیلی عجیب بود برام
انقدر زود اخه؟!
مدیونشونم:)
#دایگو