eitaa logo
محبین
75.4هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
محبین
درگیری‌ زمینی بین نیروی های حزب الله و رژیم صهیونسیتی در الخیام @ir_mohebin
حزب‌الله: یک بمب در مسیر نیروهای ارتش دشمن صهیونیستی که قصد پیشروی به سمت محله جنوبی شهر الخیام را داشتند، منفجر کردیم به‌صورت مستقیم با این نیروها درگیر شدیم و تلفات قطعی به آن‌ها وارد کردیم؛ درگیری‌ها همچنان ادامه دارد. @ir_mohebin
242.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مشاهده ستون دود در اربیل پس از به صدا درآمدن آژیرها @ir_mohebin
طبق قوانین و مجازات فیلم برداران از اصابت موشک ها به اراضی اشغالی و کشور های عربی، انتشار ویدیو از اسرائیل و کشورک های عربی به شدت سخت شده و حتی شبکه های رسمی روهم ممنوع کردن، مثلادیشب خبرنگارهای شبکه ترکیه ای رو بخاطر فیلم برداری بازداشت کردن؛ بزودی قفل این سانسورها شکسته خواهد شد و باید منتظر تصاویر ماهواره‌ای از اراضی اشغالی و پایگاه های آمریکا در کشورک های عربی باشیم @ir_mohebin
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه شلیک پهپاد های موج هجدهم عملیات وعده صادق ۴ با رمز "یا حسن‌ ابن علی علیه‌السلام" @ir_mohebin
کلیشه برای چاپ و اسپری‌کردن روی دیوارهای عمومی شهر رفقا مگه جهاد تیبین چیه که حضرت آقا میفرمودن؟ شاید یک نفر با نگاه به این کلیشه‌ها دلش لرزید... خواهش میکنم تا میتونید منتشر کنید تا بچه های جهادی دست به کار بشن @ir_mohebin
حضرت آیت الله جوادی آملی یه جمله ای گفتند اصلا حالم عوض شد: اگر رنج مختصری هست گنجی در پیش است!💔 @ir_mohebin
مردم اگه برای دینمون، برای میراث رهبرشهیدمون، برای ایران عزیزمون، برای خودمون، برای خانوادمون ، برای نسل ایندمون دل نگرانیم، واجبه بریم توی خیابونها و نذاریم خالی بمونه و دشمن خیال خام کنه این یک محور از جنگ سخت کنونیه اخبار لحظه‌ای را بخوانید 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/646971555C4afc13efcd
محبین
مردم اگه برای دینمون، برای میراث رهبرشهیدمون، برای ایران عزیزمون، برای خودمون، برای خانوادمون ، برای
برای شب های قدر فراخوان دادند حدسشون اینه که مردم شبای قدر تو مساجد و حسینیه ها هستند و تو خیابون نمیان.‌.. اما نمیدونند که شب قدر ما دفاع از انقلابه امام زمانِ شب قدر رو تو خیابون ها برگزار می‌کنیم ببینم کی میخواد بیاد بیرون... @ir_mohebin
تاثیر حضور شما تو خیابونا اینه این مکالمه گروهای اونوریه که منتظر حمله آمریکا بودن که براندازی اتفاق بیفته @ir_mohebin
محبین
برای شب های قدر فراخوان دادند حدسشون اینه که مردم شبای قدر تو مساجد و حسینیه ها هستند و تو خیابون نم
آیت الله عابدینی: بودن در این خیابان ها در این چند شب، از عبادات بزرگ ماه مبارک رمضان محسوب میشود. بدانید قیام لیل حساب می شود، شب زنده داری و عبادت عظیم محسوب می شود. @ir_mohebin
جهت تبادل فقط کانالای بالای ۳۰k @saeeb_128