eitaa logo
محبین
75.5هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
من الان دارم به خانمم میگم هنوز دارم حرص میخورم چرا نرفتم دوتا چک بزنم تو گوشش بعد شما میگید صبر؟!! بخدا من خیلی خیلی صبورم من حتی تو عصبانیتمم میخندم در این موارد و به طور کلی تو زندگیم آدم کینه ای نیستم خیلی ها بلاهای عجیب غریبی سر من آوردن اما من یک قدم هم علیه شون کاری نکردم... اما این مورد رو نمیدونم چرا نمیتونم تو ذهنم حلش کنم... تو این ۲۶ سال فقط همین مورد بوده که حسرت خوردم بابت کاری که نکردم! @ir_mohebin
رحمت الله به اون طلبه ای که همچنین رفتاری با شما داشتند... دست همچنین افرادی رو باید بوسید دوستان در صحنه حتما بخونند.. @ir_mohebin
حاجی من ۴ ساله دارم از این جماعت ضربه میخورم اما یک قدم هم عقب نرفتم! قدیمی ها در جریان هستند... @ir_mohebin
بابا ما یه کانال داریم تو این ۳ الی ۴ سال هر چی انگ و تهمت و قضاوت هر چی کارای نکرده بقیه آدما بوده به ما چسبوندن... هر کدومشون هم نگاه کنی میبینی اونایی که بد مارو میگن جوری لباس مذهبی و چادر میپوشند که انگار تازه از کنار پیغمبر اومدن و خودشون تا حالا هیچ گونه گناهی تو زندگیشون انجام ندادند... هر کسایی جای من بود ول میکرد میرفت.. محبین هم که میبینید الان شده ۷۱ هزار نفر بخدا من فقط شاید ۱۰ مرتبه برای محبین تبلیغات دادم هر چی عضو میبینید کار خود بچه های محبینه من تلاشی برای بزرگ شدن محبین نکردم... در کل من سختی های زیادی کشیدم که منبع این سختی ها همین قشر هم عقیده بود! @ir_mohebin
فردا اگه روز خوبی بود منم بیدار کنید @ir_mohebin
برا خوب شدن حال دلت زمزمه کن؛ صلی الله علیک یا ابا عبدالله... @ir_mohebin
قیمت دلار و طلا و اجناس دیگر برای ما و نفت و به تبع آن اقلام دیگر برای جهان در حالا بالا رفتن است... طبعاً شدتش برای ما بیشتر و محسوس‌تر است. پهلوی و دیگر مسببان روزهای خونین ۱۸ و ۱۹ دی از ترامپ خواسته‌اند فشار و محاصره را تنگ‌تر کند تا آنجا که به نارضایتی‌های گسترده در داخل ایران بینجامد. ترامپ هم دیروز اعلام کرد گزارش‌ها نشان می‌دهد ایران در وضعیت فروپاشی است. ترامپ، اسرائیل و پهلوی می‌خواهند شکست در میدان را تلافی کنند و با گرانی و کمبود از مردم انتقام بگیرند. پروژه معلوم است وارد کردن ایران در لوپ "جنگ... سپس گرانی... سپس اعتراضات و اغتشاشات... و باز جنگ... سپس گرانی و..." تجربه‌ی موفقیت‌آمیز آمریکایی-اسرائیلی در کشتار تروریستی ۱۸ و ۱۹ دی در خیابان‌های تهران زمینه‌ی تهاجم به ایران را فراهم کرد؛ هرچند تا اینجا بَرنده‌ی جنگ ما بوده‌ایم ولی طبیعتاً آنها می‌خواهند شکست را بار دیگر با همان تجربه‌ی موفق اغتشاشات گسترده‌ی خونین جبران کنند. آیا موفق خواهند شد ما را وارد آن چرخه‌ی خسارت‌بار کنند؟ آنها راه دیگری ندارد. اما هم جمهوری اسلامی راه‌های دیگری دارد هم مردم از آن سوراخ گزیده نخواهند شد. باید خود را برای مراحل سخت‌تری در این جنگ ترکیبی آماده کنیم. حمایت از یکدیگر، مواسات و صرفه‌جویی به رزمایش مردمی باید اضافه شود. « وحید یامین‌پور » @ir_mohebin
حاجی آستین نیست که محل پرورش مارهای سَمّیه @ir_mohebin
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی مارو آدم نگه دار @ir_mohebin
درِ تنگه هرمزُ میشه بست ولی در دهنِ آدم بی‌عقلو نه...! @ir_mohebin
روز معلم رو به معلمـانِ شهیـدِ شریفِ میناب تبریك میگیم، عاقبت‌بخیری‌تون تو آسمونا مبارك! @ir_mohebin
کمی از تقاص خون بچه های میناب رو این دو جوجه اسرائیلی امروز صبح دادند! لعنت بر کسی که تو ایران زندگی میکنه و با رژیم بچه کش صهیونیستی همکاری میکنه! @ir_mohebin