افراد پُر کار شادترند...!
مغز انسان از بطالت خوشش نمیآید. به همین خاطر، هر وقت مشغله کاری شما بیشتر است مغز برای قدردانی از کارهایی که انجام میدهید، دوپامین (هورمون شادی) ترشح میکند.
@ir_mohebin
از من زیاد میپرسن
اگر دختر خواستگاری کنه بده؟
باید بگم بد نیست اما:
چون زن مظهر نازه
بهتره خواسته بشه
تا همیشه دلش قرص باشه
که مردش اونو بین هزاران گل چیده
@ir_mohebin