فردا مهمون داریم
گفتم وایسم کمک خانومم تو آشپزخونه که اذیت نشه درست نیست من برم تو گوشی یا بخوابم یا درگیر کار خودم بشم
اون بمونه تنهایی کل کار های فردا رو انجام بده...
دارم پیاز خورد میکنم...
اشکمُ در آورد..
اما به فکر یه چیزی افتادم .....
اگه بیدار بودید زوایه نگاهم به دنیا رو از خرد کن پیاز براتون میام مینویسم..
-راستی محض ریا گفتم!
@ir_mohebin
همزمان با اشکی که با خورد کردن پیاز ها اومده بود اشک خاطرات و زجر هایی که کشیدم رو هم درآوردم