eitaa logo
محبین
75.5هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/iribnews/177474 پیام جدید صدا و سیما گفته به صورت سهوی حذف شده😂 الله اکبر خدایا من دلم میخواد الان یه چاقو دستم باشه خودمو سفره سفره کنم این همه جمله فقط همون مسئولین حذف بشه؟! ممنون که اطلاع دادید... @ir_mohebin
بله الان خودمم گوش دادم به قول رفیقمون دیدن چه گندی زدن صدای مردم در اومده اومدن گفتن اشتباه سهوی بوده ما جمله و کلمه مسئولین رو حذف کردیم‌... ای خداااااا... @ir_mohebin
عذرخواهی صدا و سیما بابت پخش ناقص بخشی از پیام مکتوب رهبر انقلاب صدا وسیما: در تصویرگذاری پیام مکتوب رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید غدیر خم و سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در بخش‌های خبری ۲۰:۳۰ و ۲۱ پنجشنبه پخش شد متاسفانه در هنگام اصلاح تصویر دو جمله از متن پیام به صورت سهوی حذف شده بود، که پس از اصلاح این اشتباه، امروز جمعه محتوای کامل این پیام در بخش خبری ۱۴ پخش و در فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما هم بارگذاری شد. @ir_mohebin
پست های مربوط به صدا وسیما رو حذف کردم چون واقعا حالم بد شد... واقعا من نمیتونم یه سری چیزا رو ببینم و سکوت کنم.. نخواستم حال شما هم بد بشه بیشتر از اون ، اون پیام ناشناس هایی هست که یه عده میدن ... یه عده ای که الحمدالله با وجود ما هر روز بیشتر از دیروز میسوزند و خواهد سوخت! دلیل موندنت تو کانال ما چیه😂 یه خورده به عقلت رجوع کن فک کنم باید یه خورده ازش استفاده کنی‌ @ir_mohebin
بیاین بریم درگیر کار و زندگیمون بشیم که هر روز باید ۳ برابر روز قبل کار کنیم تا بتونیم به سطح فقر برسیم.. جهت ثبت سفارش هر محصول:🛒 @saeeb_233 شماره تماس:📞 09176479625 https://eitaa.com//Genaveh_Bosch1
ان شاالله تا فردا در کانال نیستم✋ مراقب خودتون باشید خوشکلا
به شایعات توجه نکنید:) @ir_mohebin
محبین
به شایعات توجه نکنید:) @ir_mohebin
تازه ادمین بعضی کانال ها فک کنم سرشون رو از زیر پتو درآوردن دارن سریع استیکر آژیر قرمز میزنن که به خارگ حمله شده... رفقا هیچ خبری نیست منبعشون سوراخ بوده متاسفانه یه ایتایی رو بهم ریختن😂 @ir_mohebin
احتمالا درگیری در آسمان تنگه هرمز باشد که صدهها کیلومتر از خارگ دور است.
اگه به من اعتماد دارید بدونید خارگ نه پدافندی فعال شده و نه صدای انفجاری داشتیم فقط نمیدونم چرا بعضی کانالا هنوز دارند این شایعه رو دنبال میکنند؟ نون تو آژیر قرمز و شایعه است بابا ما خودمونم داره باورمون میشه که یک ساعته بیرون نشستیم حتما چیزی بوده ما نفهمیدیم ما نشنیدم در حالی تو جزیره یه فشنگ شلیک بشه همه میفهمن اما طرف تو تهران زیر پتو خوابیده اون شنیده...😂 @ir_mohebin
محبین
اگه به من اعتماد دارید بدونید خارگ نه پدافندی فعال شده و نه صدای انفجاری داشتیم فقط نمیدونم چرا بعض
دمتون گرم که اینجوری بهمون اعتماد پیدا کردید.. رحمت الله به عشاق ابا عبدالله.. @ir_mohebin
پیگیری‌های خبرگزاری مهر حاکی از آن است که هیچ صدای انفجاری درون خارک وجود ندارد و شرایط در سراسر جزیره‌ جنوب کشور آرام است. پ ن: صبح بخیر @ir_mohebin