https://eitaa.com/iribnews/177474
پیام جدید صدا و سیما
گفته به صورت سهوی حذف شده😂
الله اکبر خدایا من دلم میخواد الان یه چاقو دستم باشه خودمو سفره سفره کنم
این همه جمله فقط همون مسئولین حذف بشه؟!
ممنون که اطلاع دادید...
@ir_mohebin
بله الان خودمم گوش دادم
به قول رفیقمون دیدن چه گندی زدن
صدای مردم در اومده اومدن گفتن
اشتباه سهوی بوده ما جمله و کلمه مسئولین رو حذف کردیم...
ای خداااااا...
@ir_mohebin
عذرخواهی صدا و سیما بابت پخش ناقص بخشی از پیام مکتوب رهبر انقلاب
صدا وسیما: در تصویرگذاری پیام مکتوب رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید غدیر خم و سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در بخشهای خبری ۲۰:۳۰ و ۲۱ پنجشنبه پخش شد متاسفانه در هنگام اصلاح تصویر دو جمله از متن پیام به صورت سهوی حذف شده بود، که پس از اصلاح این اشتباه، امروز جمعه محتوای کامل این پیام در بخش خبری ۱۴ پخش و در فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما هم بارگذاری شد.
@ir_mohebin
پست های مربوط به صدا وسیما رو حذف کردم چون واقعا حالم بد شد...
واقعا من نمیتونم یه سری چیزا رو ببینم و سکوت کنم..
نخواستم حال شما هم بد بشه
بیشتر از اون ، اون پیام ناشناس هایی
هست که یه عده میدن ...
یه عده ای که الحمدالله با وجود ما هر روز بیشتر از دیروز میسوزند و خواهد سوخت!
دلیل موندنت تو کانال ما چیه😂
یه خورده به عقلت رجوع کن
فک کنم باید یه خورده ازش استفاده کنی
@ir_mohebin
بیاین بریم درگیر کار و زندگیمون بشیم
که هر روز باید ۳ برابر روز قبل کار کنیم تا بتونیم به سطح فقر برسیم..
جهت ثبت سفارش هر محصول:🛒
@saeeb_233
شماره تماس:📞
09176479625
https://eitaa.com//Genaveh_Bosch1
محبین
به شایعات توجه نکنید:) @ir_mohebin
تازه ادمین بعضی کانال ها فک کنم
سرشون رو از زیر پتو درآوردن دارن
سریع استیکر آژیر قرمز میزنن که به خارگ حمله شده...
رفقا هیچ خبری نیست
منبعشون سوراخ بوده متاسفانه
یه ایتایی رو بهم ریختن😂
@ir_mohebin
اگه به من اعتماد دارید
بدونید خارگ نه پدافندی فعال شده
و نه صدای انفجاری داشتیم
فقط نمیدونم چرا بعضی کانالا هنوز دارند
این شایعه رو دنبال میکنند؟
نون تو آژیر قرمز و شایعه است
بابا ما خودمونم داره باورمون میشه
که یک ساعته بیرون نشستیم حتما چیزی بوده ما نفهمیدیم ما نشنیدم در حالی تو جزیره یه فشنگ شلیک بشه همه میفهمن اما طرف تو تهران زیر پتو خوابیده اون شنیده...😂
@ir_mohebin
محبین
اگه به من اعتماد دارید بدونید خارگ نه پدافندی فعال شده و نه صدای انفجاری داشتیم فقط نمیدونم چرا بعض
دمتون گرم که اینجوری بهمون اعتماد پیدا کردید..
رحمت الله به عشاق ابا عبدالله..
@ir_mohebin
پیگیریهای خبرگزاری مهر حاکی از آن است که هیچ صدای انفجاری درون خارک وجود ندارد و شرایط در سراسر جزیره جنوب کشور آرام است.
پ ن: صبح بخیر ✋
@ir_mohebin