eitaa logo
کانال شبکه خبر اصفهان . اخبار باشگاه خبرنگاران جوان سیما
5.3هزار دنبال‌کننده
75.4هزار عکس
52.5هزار ویدیو
105 فایل
بسمه تعالی ❁﷽❁ ❌ بدلیل وجود موانع برای کاربران مدافع انقلاب پس از انتخابات جدید تا اطلاع ثانوی،، انجام خدمت کانالهای شبکه خبری سراسری در پیامرسانهای داخلی به پایان میرسد. کانال اخبار سراسری اصفهان @isfahan_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩👌بنای ما تعامل است نماینده مردم اصفهان در مجلس: 🔹بنای ما تعامل است اما فعلا از صدا و سیما میخواهیم فیلم های ساخت کره را پخش نکند.
🔰🔰 کاهش ساعت اجرای طرح زوج و فرد در #اصفهان از چهارم مرداد رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان: 🔹 از روز شنبه چهارم مرداد ماه، صبح‌ها ورود به محدوده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان بلامانع است. 🔹طرح زوج و فرد صرفاً از ساعت ۱۷ تا ۲۲ اجرایی می‌شود، مبلغ جریمه طرح زوج و فرد نیز افزایش یافته و خودروهایی که وارد محدوده طرح شوند ۱۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند. fna.ir/eytisr
🔴 فوری / احتمالا" عامل اصلی انفجار سایت هسته ای نطنز شناسایی شده..!! 🔹(ارشاد کریمی) سالها پیمانکار سایت بوده و راه اندازی چرخه غنی سازی در اختیار وی قرار داشته است. 🔹وی بوسیله تیم خود سالن محل سانتریفیوژها را منفجر کرد و خسارت بزرگی به صنعت هسته ای کشور و همچنین حیثیت نظام وارد نمود. متاسفانه، صلاحیت وی توسط اداره اطلاعات اصفهان تایید شده بود. ❌ لازم به ذکر است آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به جزئیاتی از حادثه نطنز، دخالت پیمانکار در کارگذاشتن بمب در سالن سنجش سانتریفیوژها را تایید کرده بود.
♦️تغییر تقویم زمانی سفارش و توزیع کتابهای درسی 🔹️سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای با اشاره به شیوع بیماری همه گیر کووید ۱۹ و بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه، از تغییر تقویم زمانی ثبت سفارش و توزیع کتابهای آموزشی خبر داد..
⭕️پاس تست های اولیه واکسن در ایران 🔸وزیر بهداشت ازآمادگی ایران برای همکاری با کشورهای منطقه در مقابله با کووید ١٩ خبر داد و گفت: کشورهای منطقه باید بتوانند از تجارب یکدیگر استفاده کنند. 🔹نمکی: تست های اولیه واکسن کرونا را پاس کرده ایم. 🔹دو شرکت داروسازی ایرانی رمدسیویر را تولید و در کشور عرضه می کنند. 🔹 1200 مرکز بهداشتی 16 تا 24 ساعته در کشور می کنند. 🔹سازمان جهانی بهداشت با زورگویی و فشار بعضی از زورگویان جهانی مقابله کند. 👌 اگه برای هست / خوبه... البته برگهای بصورت در تنها عمل و رو انجام میدن... .
⚽️بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ سال آینده برگزار خواهد شد. 🔹کمیته ملی المپیک: کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو در نامه‌ای رسما اعلام کرد که رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ سال آینده برگزار خواهد شد.
♦️قیمت سکه به ۹۵۰۰ رسید/ سقوط قیمت‌ها همچنان ادامه دارد 🔹قیمت سکه درحالی زیر ۱۰ میلیون تومان تثبیت شده است که هرگرم طلا نیز در محدوده زیر یک میلیون تومانی مانور می دهد. از سوی دیگر در بازار ارز نیز تداوم روند کاهشی قیمت ها گزارش شده است. 🔹امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است
♦️با تزریق ارز نیمایی دلار وارد کانال ۱۸هزارتومان می‌شود؟! 🔹 در سامانه نیما امروز ۲۷۹ میلیون دلار با نرخ ۱۸۲۰۰ ریال به ازای هر دلار (نرخ میانگین موزون معاملات) عرضه شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️معضلی به نام ثبت نام مدارس! 🔹از حضور اولیا در پشت درب مدرسه از ۴بامداد تا ازدحام در شرایط کرونایی در داخل مدرسه
♦️ثبت نام وام ودیعه مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی؛ پرداخت تسهیلات از هفته آینده محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی: 🔹در چند روز آینده نحوه ثبت نام از متقاضیان ودیعه مسکن مستأجران در سامانه وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود و پرداخت آن از هفته آینده آغاز خواهد شد. 🔹کارگران و حقوق بگیران با حقوق و درآمد ثابت می‌توانند پس از ثبت نام و دریافت کد تاییدیه، با اخذ گواهی (کسر از حقوق) و بدون نیاز به ضامن به بانک‌های عامل مراجعه کنند. 🔹اولویت پرداخت برای خانواده ۵ نفر و بالاتر است. همچنین کسانی که تازه امسال ازدواج کرده اند و خانه اولی محسوب می‌شوند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات در اولویت باشند.
🔰سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی: 🔹هندی‌ها‌ انگیزه خوبی برای ادامه کار دارند ‌و تعهد ۸۵ میلیون دلاری سرمایه‌گذاری تجهیزاتی آنها ادامه دارد که به محض تأمین این تجهیزات، قرارداد اصلی و BOT(قرارداد ساخت،‌ بهره‌برداری و واگذاری) در این بندر فعال خواهد. 🔹در سال جاری چندین دستگاه جرثقیل متحرک ساحلی با همکاری هندی‌ها وارد بندر چابهار می‌شود‌. tn.ai/2312069
🔷 ۲۷۹ میلیون دلار امروز در نیما عرضه شد. بانک مرکزی: 🔹براساس گزارش‌های دریافتی تا ساعت ۱۶ امروز در مجموع ۲۷۹ میلیون دلار در سامانه نیما عرضه شده است. 🔹نرخ میانگین موزون معاملات، ۱۸۲۰۰ ریال به ازای هر دلار بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسلامی: نحوه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن به‌زودی اعلام می‌شود 🔹وزیر راه و شهرسازی: در چند روز آینده نحوه ثبت‌نام از متقاضیان ودیعه مسکن مستأجران در سامانه وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود و پرداخت آن از هفته آینده آغاز خواهد شد. tn.ai/2312464
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دادگاه مدیران سابق بانک‌مرکزی 🔹خیانت صالحی، یکی از مدیران سابق بانک مرکزی به روایت یکی از کارمندانش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 همه مستاجران شامل وام ودیعه اجاره نخواهند شد. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه: 🔹به دلیل محدودیت منابع فقط برخی گروهها شامل وام خواهند شد. 🔹دارا بودن اجاره نامه دارای کد رهگیری، ۵ سال سابقه سکونت در همان شهر و خرید و فروش ملک نداشتن از سال۸۴ برای دریافت وام الزامی است.
⭕️ارسال اسامی ۲۵۰ صادرکننده متخلف به قوه قضائیه بانک مرکزی: 🔹اطلاعات مربوط به ۲۵۰ نفر شخص حقیقی و حقوقی که بخشی از مجموع ۲۷ میلیارد دلار ارز صادراتی را برنگردانده‌اند را به مرجع قضایی جهت اقدامات لازم ارسال کرده ایم. 🔹حتی بعد از شکایت نیز به منظور مساعدت، با این افراد جلسات متعدد برگزار نمودیم اما متأسفانه کماکان از برگشت ارز اجتناب کرده‌اند. fna.ir/eytj2j
آیت‌الله آملی لاریجانی: کاستنِ فشارهای اقتصادی از دوش مردم نیازمند تدابیر فوری است رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: 🔹همه مشکلات ناشی از فشارهای بیرونی نیست. 🔹اینکه نرخ ارز به یکباره تقریبا دوبرابر شده و گرفتار نوسان شود اصلا قابل قبول نیست. 🔹تمام این نوسانات موجب فشار بر مردم می شود و حل و فصل آن نیازمند تدابیر فوری قانونی است. 🔹مجمع آماده همفکری به منظور حل مشکلات است و در این راه کمیسیونی ویژه تشکیل شده که ماحصل بررسی های آن در قالب گزارشی ویژه به محضر رهبر انقلاب تقدیم خواهد شد. fna.ir/eytj1z
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ #سقوط_دلار تاثیری روی بازار بورس ندارد. 🔹نرخ ارز فاکتور مهمی در بازار بورس است اما از آنجایی که سهم‌های بازار سرمایه عمدتا با نرخ نیمایی و البته تعداد کمی با نرخ ۴۲۰۰ درحال فعالیت هستند؛ نرخ ارز آزاد تاثیری بر بازار بورس ندارد #عاقبت_بورس
🌷برای دهه اول ماه ذی‌الحجة اعمالی را پیشنهاد می‌دهم که در صورت تمایل انجام دهید: 🔹از بهترین اعمال، تقید به نماز اول وقت است. انسان باید خود را در دورۀ سال مقید به نماز اول وقت کند؛ اما اگر کسی این کار را هنوز نکرده است، برای شروع این دهه از مواقع دیگر بهتر است. سعی کنید برای خود مشغله‌ای فراهم نکنید، با کسی وعده نگذارید و وقت نماز صبح و ظهر و شب را حفظ کنید. 🔹ادای نوافل شبانه‌روز است که تعداد رکعت‌هایش دو برابر نماز واجب است. هفده رکعت نماز واجب داریم و سی‌وچهار رکعت نافله. در این ایام، به خواندن این نوافل هم خیلی تأکید شده است؛ حتی اگر کسی فرصت ندارد، در حین راه‌رفتن نمازها را بخواند. در بین این سی‌وچهار رکعت نافله، به خواندن نماز شب تأکید بیشتری شده است. 🔹ختم قرآن در این ایام. عزیزانی که مایلند، در این ده شبانه‌روز، روزی سه جزء قرآن بخوانند. این‌گونه روز دهم که روز عید قربان است، قرآن ختم می‌شود و إن‌شاء‌الله عیدی خود را می‌گیرند. از ابتدا هم نیت کنید ثواب ختم قرآن را به چهارده معصوم«علیهم‌السلام» اهدا کنید. 🔹همچنین خواندن دو رکعت نماز بین نماز مغرب و عشاء که برای این ده شب وارد شده است. کیفیت نماز به این‌صورت است که بعد از حمد، سورۀ توحید و سپس آیۀ «وَ واعَدْنا» خوانده ‌می‌شود. کسانی‌که این نماز را بخوانند، در ثواب حاجیان خانۀ خدا شریک می‌شوند. 🔹روزه‌گرفتن در نُه روز اول ذی‌الحجه که باز مستحب است و ثواب آن این است که گویا تمام عمرش را روزه گرفته است. 🔹خواندن دعاهای وارد شده، به‌خصوص دعاهای شب و روز عرفه و شب و روز عید قربان که این هم خیلی اهمیت دارد. 🔸امیدوارم خدای متعال توفیق بهترین و خالص‌ترین عبادت برای پروردگار را به همۀ ما بدهد تا در اثر عبودیت به کمال نهایی خود و به انسان کامل، حضرت بقیةالله«ارواحنافداه»، برسیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بازار ارز تحت کنترل است مهدی طغیانی دکترای اقتصاد و نماینده مجلس: 🔹جو روانی روی بازار ارز در کشور ما موثر است؛ بازار با یک خبر ممکن است نزولی و با یک خبر ممکن است صعودی شود 🔹برداشت فعالین بازار از فضای آینده بر قیمت اثرگزار است 🔹فعلا بانک مرکزی به بازار ورود کرده است و فعالین بازار معتقدند که بازار امروز تحت کنترل است و اوضاع در آینده بهتر هم می‌شود #سقوط_دلار
♦️سامانه ثبت نام وام ودیعه مستاجران اعلام شد مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی: 🔹از هفته آینده اجرای تسهیلات ودیعه مسکن آغاز می‌شود. 🔹️متقاضیان باید در سامانه TEM.MRUD.IR که همان سامانه طرح اقدام ملی مسکن است ثبت نام کنند. بر اساس اولویت‌های تعیین شده افراد مشمول این تسهیلات انتخاب می‌شوند. 🔹️مستأجران متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن باید قرارداد ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات را در اختیار داشته و کد رهگیری دریافت کرده باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر راه و شهرسازی: خانواده های 5 نفر، خانه اولی ها، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و کسانی که امسال ازدواج کرده اند جزء اولویت دریافت ودیعه مسکن هستند. 🔸اسلامی: مبلغ ودیعه در تهران 50 میلیون تومان در سایر کلان شهرها 30 میلیون تومان و در شهرهای کوچک 15 میلیون تومان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر راه و شهرسازی: طرح اقدام ملی مسکن برای حدود 400 هزار نفر پیش بینی شده است، که حدود 930 هزار نفر واجد ضوابطه اولیه بودند که بعد راستی آزمایی حدود هزار 350 نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تیتر_امشب 🎥 وزیر راه و شهرسازی: با توجه به اطلاعاتی که از سامانه وزارت رفاه استخراج کردیم، 600هزار خانوار واجد شرایط دریافت ودیعه مسکن هستند.