و و مثل ویلیااممم | فور؛عزل
حاجی آخر نگفتید چیدمان اینجا خوبع یا بدع اگه بدع که عوضش کنمم
خیلییی زیبا شده🛐💖
میشه بخورمشش؟👅😅
ولی واقعااا قبول دارین اینجااا چه کراشعلی هایی دارععع همه از دم جذاببب و کراشعلیی😝 ( معلومه چون نسبتاممن🛐😭) الهی میسو برااا ۸۳ نفر تون شقه شقه شههه😭💞
و و مثل ویلیااممم | فور؛عزل
ماکهنسبتنیستیم❤️❤️
آخه میدونی اگه میگفتم فدا ۷۳ نفر بقیه ناراحت میثن خب بقیه تونم دل دارین 😭💞