eitaa logo
آکادمی هنری ماه نو
1.4هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
168 ویدیو
0 فایل
یک مهارت جدید را شروع کن، و از خودت یک قدم جلوتر باش. #یک_قدم_جلوتر... academy.isoa.ir 02537830811 09038003463 پشتیبان: @isoapr_admin مشاوره: @isoapr_amoozesh
مشاهده در ایتا
دانلود
✴️ همایش نکوداشت استاد فرزانه دکتر سیدابوالقاسم حسینی ژرفا 🕣 امروز، چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۱۹ 🏛️ قم، چهارراه شهدا، اول خیابان معلم، ساختمان ستادی دفتر تبلیغات اسلامی، طبقه چهارم، سالن شیخ طوسی مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
🌼 میلاد باسعادت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر بر همگان مبارک 🌼 عیدانهٔ ما برای شما: ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال اعتبار هدیه برای ثبت‌نام در تمامی کارگاه‌های دورۀ زمستان و کارگاه‌‌های آنلاین (ضبط‌شده) برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنید. 🌐 academy.isoa.ir مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
آکادمی هنری ماه نو
فیلودرام برگزار می‌کند (سلسله‌جلساتِ خوانشِ نمایشی) جلسه‌ی هشتم: نمایش‌نامه‌ی «خالی بند» اثرِ انوره
فیلودرام برگزار می‌کند (سلسله‌جلساتِ خوانشِ نمایشی) جلسه‌ی نهم: نمایش‌نامه‌ی «روسمرسهولم» اثرِ هنریک ایبسن در این جلسه‌ی فیلودرام به همراهمیِ استاد احمد شهدادی، پیرامونِ این اثر نمایشی به گفت‌وگو خواهیم نشست. کارگردان: احمد اسدیان نقش‌خوانان: سید صادق آتش‌زر، فاطمه عیوضی، آیناز صدیقیان و احمد اسدیان. مدیرِ پروژه: سیدصدرالدین فردوسی 🕓 یکشنبه، ۸ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۱۶ 📍مدرسه اسلامی هنر، سالن جلسات ✅ حضور برای عموم آزاد است. 🎥 پخش همزمان (لایو) در کانال ایتا مدرسه اسلامی هنر و اینستاگرام فیلودرام مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش همزمان (لایو) جلسه نهم خوانش نمایشی فیلودرام مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
آکادمی هنری ماه نو
🔻تعریف‌ها با هم فرق دارد! می‌خوام بچه‌م معتاد نشه. این خط قرمز منه. حالا معتاد به چی میگی؟ اگه بچه‌
🔻در داستان چقدر باید به توصیفات و جزئیات پرداخت؟ این اصل کلی را باید بدانیم که «همۀ عناصر داستان باید در خدمت کلیت روایت باشند.» پس من در داستان، به جزئیات به مقداری که «نیاز» دارم باید بپردازم. هر داستان اتمسفری دارد که باید به خواننده منتقل شود. پس باید ببینم بیان این جزئیات در روایت من تأثیری دارد یا خیر! تأثیر یعنی چه؟ یعنی اینکه آیا این توصیف، در خدمت انتقال اتمسفر روایت به مخاطب هست یا نه. چرا که جزئیات باید بتواند شخصیت و جغرافیا را بسازد. بنابراین هر آنچه در داستان بیان می‌شود باید کاری انجام دهد. اطلاعات بی‌هدف در داستان جایی ندارد. 🔺برشی از کارگاه «نویسندگی خلاق» استاد سیداحمد بطحایی مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
آکادمی هنری ماه نو
13.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻از ادبیات دینی که حرف می‌زنیم، از چه حرف می‌زنیم؟ کلمهٔ دومی که می‌خوایم در موردش بحث کنیم، کلمهٔ «دین»ست. ما چه چیزی رو دین می‌دونیم؟  از دین که حرف می‌زنیم، از اسلام حرف نمی‌زنیم، از مسیحیت حرف نمی‌زنیم، از یهود حرف نمی‌زنیم، ما داریم راجع به دین به معنای کلی اون حرف می‌زنیم. دین، به همون چیزی که ما خودمون بهش میگیم اصول دین، به سه مسألهٔ اصلی فکر می‌کنه: توحید، معاد و نبوت. این، وجه اشتراک تمام ادیان توحیدی‌ست. یعنی هر کسی که از دین حرف می‌زنه، با این سه مقوله وجه اشتراک داره. ببینیم اگه این چیزی که ما تصور می‌کنیم راجع به ادبیات دینی‌ست، آیا داستان‌هایی که در ذهن داریم، ربطی به یکی از این موضوعات (توحید، معاد، نبوت) داره یا نداره؟ آیا داستانی که شما می‌نویسید، منی که در فیلیپین نشسته‌م، اونی که در الجزایر نشسته، اونی که در فرانسه نشسته، اونی که در نپاله، جرقه‌ای در او می‌زنه که ذره‌ای نسبت به حق‌تعالی دلش بلرزه؟ بگه من بارقه‌ای از نور تجلی حضرت حق رو دیدم، ذره‌ای از اون معنویت به من منتقل شد یا نه؟ 🔺برشی از کارگاه «داستان دینی» استاد مجید قیصری مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr