بس کن ایرانی 🙎🏻♀
میگی چهره اهمیتی نداره اما فقط جاویدنامایی که "زیباتر" هستن رو معروف میکنید مثل دیانا بهادر، همه ی جاویدنامان باید شناخته بشن و معروف بشن (اینوبخونید)🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
جاویدنامان و بچههای میناب هردو مثل هم هستن، تا وقتی بینشون فرق میزاری حتی نباید اسم خودتو انسان بزاری🧏🏻♀