بهش گفتم تو چطوری بلدی اسپانیایی حرف بزنی گفت احمق زبون ونزوئلا هم اسپانیاییه دیگه
البته میخواستم ببشتر همدردی کنم که احتمالا خیلی سخته تحمل کنی نیرو های آمریکایی توی خیابون های شما رژه برن ولی توی این بازیا اکثریت تو باغ سیاست و اینا نیستن
Hopeless
میخواستم بگم رییس جمهور تون رو آمریکا دزدید گفتم شاید ناراحت بش-
البته اینکه در حد سلام چطوری انگلیسی بلدم هم موثره
کلا پونی تون= تجمع عقب افتاده های خودپسند و خودخواه
البته دور از جون عرفانه و همه انسان های خوبی که اونجا میرن