"جا عَکسی!✩
جوان؟
جوان که بماند.. جوان به جای خودش..!
که شیر خواره مان در کشاکشِ جنگ است..(:
"جا عَکسی!✩
جوان؟ جوان که بماند.. جوان به جای خودش..! که شیر خواره مان در کشاکشِ جنگ است..(:
وارث غیرتِ علمداریم.. (:
|@ja_aksi|