"جا عَکسی!✩
«انسان تا در قیدِ دنیاست، دیوارهای سردِ دنیا میان او و حقیقت ایستادهاند؛ اما شهید، کسیست که این دی
«جنگِ اصلیِ شهید، نه در میدانِ نبرد،
که در خلوتِ جانش رخ داده است؛
آنجا که بر دیوِ وابستگی پیروز شد تا بتواند بدون هیچ نقابی، به تماشایِ نور بنشیند.»
شهید، شکستخوردهی تقدیرِ مرگ نیست؛ او تنها کسی است که با پشت پا زدن به زندانِ مصلحتهای دنیایی، پنجرهای به ابدیت گشوده و دیگر در هیچ چارچوبی نمیگنجد.
پَنآه
"جا عَکسی!✩
کنار خیابون نشسته بود با صدای بلند و رَسا حیدر حیدر میگفت.
خالص و بی ریا.
انگشت اشارهش رو به سمت ماشین و موتورِ رهگذرها میگرفت و نام پر ابهتِ حیدر رو با صلابت به زبون میورد(:
محکم و پر از عشق..
کاریَم به صداهای اضافهی اطرافش یا صدای مداحی و مجری نداشت..
در هر صورت حيدر حیدرشو میگفت.
رفتم جلو و گفتم حاج آقا اشکالی نداره ازتون فیلم گرفتم؟!
گفت برای رضای خدا بگیری
اشکالی نداره..(؛
_موقع برگشت رفتم ازشون تشکر کنم که باعث شدن عشق حیدر امشب مهمون دلم بشه.
که بهم گفتن: فردا شب همین موقع تو راه مشهدم، دعات میکنم..
-تو راهِ برگشت،
با چشمای خیس
و لبخندی که بخاطرِ ذوق جمع نمیشد
زیر لب زمزمه میکردم،
حیدر نگه دارت باشه مردِ بزرگ..
#شایدکمیروایت
امشب هی چشم چشم میکردم و دنبال پلاکارد میگشتم.
بیشتر از شبهای قبل.
بلاخره مردم فعلا فقط با همین پلاکاردا میتونن حرف دلشونو بزنن..
تنها تریبون عمومی مردم این شب ها برای انتقالِ انتقادات و مُطالبات و درخواست هاشون همین پلاکارد هاست.
شماهم اگه دیدید ساده رد نشید از کنار این دست نوشته ها..(:
پلاکارد ببرید،
پلاکاردای بقیه رو ببینید، بخونید، عکس بگیرید، در صورت امکان تولید محتوا کنید. یا حتی اگر امکانش رو ندارید اگر توی فضای مجازی چیزی دیدید حتما نشر بدید..
کلا رسانه باشید✨
منم اینجا به نوبه ی خودم تمام سعیَم رو میکنم که عکسها و محتواهای پلاکاردی که گرفتمو ریزه ریزه و کم کم، ولی حتما بزارم براتون.
که انشاءالله بتونیم حرف مردمو برسونیم به گوشِ کسانی که باید..
نشر و انتقال مطالب هم که بی زحمت و طبق معمول با خودتون دیگه..🌷(:
انشاءالله همگی بتونیم اثر گذار باشیم.
|@ja_aksi|
اللهم اِنی اَسئَلُکَ اَن تَختِمَ لی بِالسَّعٰادَةِ.
خدایا از تو در خواست میکنم عاقبت مرا به سعادت ختم کنی..
روز عید غدیر کنار حضرت معصومه ی قشنگم به یادتون بودم و به نیابت از شماهم زیارت کردم❤️
|@ja_aksi|
"جا عَکسی!✩
یه سری محتوا آماده کرده بودم بزارم که خب چون نبودم، شرایطش رو نداشتم و نشد.
اما، حالا بزارم براتون؟( :
"جا عَکسی!✩
یه سری محتوا آماده کرده بودم بزارم که خب چون نبودم، شرایطش رو نداشتم و نشد. اما، حالا بزارم براتون؟(
عیبی نداره که، عید غدیر همیشه مبارکه😌😂
چه زودتر چه یه کوچولو دیر تر🤏🏼