eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.8هزار عکس
54.1هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. ♻️ حمید رسایی: در بیانات امام خمینی (ره) و شهید مطهری دقت کنید. خلاصه کلام این است که در مکتب شیعه، اخلاق بر پایه تولی و تبری حول ولایت تعریف می‌شود. بدون شک بر همین اساس رهبر انقلاب می‌فرمایند: «در موضوع جناح‌بندی‌های سیاسی، همواره تأکید بر رفاقت و اُنس با یکدیگر است، اما در برخی موارد هم مسأله متفاوت است و باید حتماً خطوط قرمز و خطوط فاصل، رعایت شوند. مسأله‌ی فتنه و فتنه‌گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است.» (بیانات در دیدار دولت، ۱۳۹۳/۶/۵). بنابراین دوستانی مثل آقای حداد عادل و آقای محمدیان با توجه به جایگاهی که دارند، نباید مسأله را اخلاق شخصی ببینند. .
42.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ♻️ حمید رسایی در اجتماع ۵۰۰۰ نفری عفاف و حجاب تهران: مهمترین پیام این همایش به مسئولین محترم این است که ما در اجرای احکام، در دفاع از ارزش‌های اسلام و مبانی انقلاب، پشت سر شما هستیم. بنابراین در اجرای احکام اسلام مثل حجاب، محکم گام بردارید. 🔹همایش ۵۰۰۰ نفری مردمی مطالبه‌گری طرح عفاف و حجاب با همت ۸۰ تشکل مردمی و حضور پرشور برادران و خواهران دغدغه‌مند و خانواده معظم شهدا در سرچشمه تهران برگزار شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ♻️ رسایی در همایش پنج هزار نفری عفاف و حجاب در سرچشمه تهران: مشکل اصلی لایحه قوی قضاییه این است که به جای پیام اقتدار و اراده‌ی قوه قضاییه به جامعه، پیام انفعال در مقابله با کشف حجاب را به مجرمین منتقل می‌کند و این مشکل در برخورد با مفاسد دیگر هم هست. گزارش تفصیلی به زودی منتشر می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆ببینید؛ ✊شعارهای جالب در تجمع 5 هزار نفری امروز عفاف و حجاب ♦️ای قوه قضایی...دولت انقلابی ...لایحه ات رو پس بگیر.... متأسفانه گوش 👂👂👂 شنوایی برای شنیدن حرف های دلسوزان انقلاب نیست 😔😔 واکسن اجباری بندی از سند۲۰۳۰ است دولت انقلابی نیست‼️ .
. 🔴 دکتر در اعتراض به لایحه ضعیف عفاف و حجاب قوه قضائیه استعفاء داد ✅ هاشمی گلپایگانی: ❌ لایحه عفاف و حجاب، لایحه است ❌ نهادهای فرهنگی ما در حال عقب نشینی هستند ❌ حجاب را به کشف حجاب، برهنگی و نیمه برهنگی و لباس بدن نما تعریف کرده اند 🔹 پنج مورد برای تقویت ستاد را نوشته ام همین رفتن ها یک امر به معروف است 🔹 شاید عملکرد مدیران این ستاد به خوبی دیده نشده باشد ولی زمانی که مسئولیت را پذیرفتم حدود ۳۰ هزار نفر وارد سایت ستاد می شدند درحالی که در فروردین امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از سایت دیدن کردند. تاکنون چند بار سایت را مورد حمله (هک) قرار دادند و حتی ساختمان ستاد را آتش زدند و سه بار ستاد مورد تحریم های کشورهای دیگر قرار گرفت. 🔹 صدا و سیما باید جبهه مقدم در مواجهه با تهاجم های شدید فرهنگی باشد ❌ ولی می بینیم که مرزهای ما در زمینه مسائل فرهنگی( در صدا و سیما) واگذار می شود. ‼️ بزرگترین ایراد لایحه عفاف و حجاب این است که حجاب را به کشف حجاب، برهنگی و نیمه برهنگی و لباس بدن نما تعریف کرده است ولی مرز چادر مشخص نشده است. ❌ یعنی اگر در دستگاه های دولتی کسی تا مرز کشف حجاب نرفته، کسی نمی تواند تحت عنوان نهی از منکر کاری انجام دهد😱😱😱😡😡😡 ❌ نهادهای فرهنگی ما در یک واماندگی و وادادگی در حال عقب نشینی هستند ✅ و مساله حجاب به عنوان یک مطالبه جدی خانواده شهدا از ستاد مطرح است.   .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌐 وام‌های میلیاردی با سود ۱ درصد و بازپرداخت ۳۰ ساله در جیب کارمندان بانک‌ها 🌎 @NewsJavan
‏به مناسبت آزادی اسدالله اسدی: حسام‌الدین آشنا، مشاور امنیتی روحانی در ۹۷/۳/۲۸ دو هفته پیش از اجلاس منافقین در پاریس، در توییتی از مرگ مریم رجوی «در این شلوغی» می‌گوید که درپی این کد، عملیات لو می‌رود و اسدی به عنوان طراح انفجار اجلاس بازداشت می‌شود. توییت پس از بازداشت حذف شده! .
❇️❇️🔶خریت منتخب شما محرز است باقی ماندنش در وزارت چه چیزی را ثابت می کند ؟ ✡✡وزیری با عقل بزغاله ❇️❇️ضرغامی وزیر گردشکری قبلا گفته بود " باید فضا را باز کنیم اگر تحریک میشوید نگاه نکنید " حالا هم‌شکر خوری جدیدی داشته 👆👆 پاسخ ۱~❇️❇️این جوجه منافق میخواهد فضا را برای ترویج فحشا در جامعه باز کند ۲~💎💥🔥🔶حجاب، ضروری دین است ومنافقی که منکر ضروری دین شده مرتد است ۳~❇️🔶🔹چرا وقتی نظام اسلامی به انها اعتماد می کند سگ هار میشوند؟وبه احکام دین پارس میکنید ۴~🌍✅ این ازعناصر باندخیانتکاررفسنجانی و شخصی فاسدی وچه فسادی بالاتر از اینکه صدا وسیما را سالهای طولانی دراختیار روحانی گذاشت برای توجیه هرخیانتی به کشور ومانع شد از هر گونه روشنگری در صدا وسیما که تا برکنارشدی و"اقای سر افراز" رئیس انجا شد حسن روحانی بودجه انجارا قطع کرد چون از عزل نوکری مثل او بشدت ناراحت شده بود ۵~✅جناب ایت الله رئیسی 🌎🌎بر شما واجب است او،وامثالش را،از مدیریتهابرکنار کنید، که عقلشان ازعقل بزغاله هم کمتراست ادامه کار او که احکام دین دهن کجی میکند نشانه شرح صدر نیست بلکه نشانه حماقت است!! ❇چون این نظام با خون بهترین جوانان ابیاری شده در مدیریتش جایی برای این فساق ❇که حجاب راحرام وبی حجابی راحلال کنند نیست ۷~❇️❇️می دانند با برهنگی زنان کل ملت در منجلاب فساد فرو می روند انهادر لباس نفاق با دین می جنگند ❇️➖پس شما چرا در خواب مرگ غلطیده ای تاحجاب را که اساسیترین حکم دین واساسیترین مسئله مردان غیرتمند وزنان پاکدامن و ضامن پاکدامنی است این بزغاله های منافق نفوذی همدست با کفارند نابود کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. این روزها همه، حتی مدعیان انقلابی‌گری، دست روی دست گذاشته، تماشاگر نوشاندن جام زهر دیگری بر امام خامنه‌ای عزیز هستیم❗️ عمروعاص‌ها، میخواهند کاری کنند که امام مقتدر مظلوم جامعه، حتی از واجب مظلوم حجاب نیز عقب‌نشینی کند❗️ در جام زهر برجام، لاأقل چند عالم، نماینده‌ی مجلس، استاد حوزه و دانشگاه و ... فریاد زدند و روشنگری کردند؛ حتی گروهی از طلاب، قبل از تصویب برجام در مجلس، چندین شبانه‌روز در آن هوای سرد در حیاط مسجد أعظم حرم، تحصن و إعتراض کردند و کتک خوردند، یعنی با اشاره‌ی دادگاه ویژه‌ی روحانیت و شیخ ابراهیم زنجانی‌ها، مأموران جمهوری اسلامی ریختند سر شاگردان شیخ فضل‌الله نوری‌های زمان و عمامه‌ها را از سرشان انداختند ❗️ با پوتین وارد مسجد أعظم شدند❗️ و طلبه‌های مظلوم را از جلوی مسجد با ماشین حمل اشرار و سارقین مسلح به کلانتری بردند❗️و حرمت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و پناهندگان به حرم را با بر داشتن چادر از سر مادر شهیدان و زن سیلی به گوش خواهران شهدا در هم شکستند❗️❗️ و اکنون پس از گذشت سالها از آن فاجعه، روسیاهی برای ضاربین و عزت و سربلندی برای آن طلاب انقلابی و مادران شهدا ماند. طوبی لهم. اما امروز چه شده که همان روند نحس تصویب برجام دارد برای «لایحه‌ی حمایت از بی‌حجابی و برهنگی» اتفاق می افتد و از هیچکس و هیچ جا، صدای إعتراضی بلند نمیشود❗️ شاید همه دلشان خوش است که مجلس و دولت و عدلیه، دست اصولگراهاست و اینها از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، کوتاه نمیآیند‼️ در حالیکه روایت داریم حضرت آدم علیه السلام در بیان علت خطای خود، میفرمود من گمان نمیکردم کسی بتواند قسم دروغ بخورد❗️ اما بزودی وقتی خبر تصویب این لایحه‌ی ننگین و نوشاندن جام ‌زهر عقب‌نشینی نظام، از واجب مظلوم حجاب را بشنویم، مثل توابین، بر سر خود میزنیم که ای وای، چرا گذاشتیم حسین بن علی را اینطور مظلومانه به قتلگاه ببرند⁉️ حالا میفهمیم که چرا ۱۹ دی امسال، مولایمان، بحث توابین را پیش کشید و «عمل بهنگام» را از ملت ایران، بویژه قمی‌ها مطالبه کرد. یعنی اگر امروز نجنبیم، فردا از همین قم مادر انقلاب، دختران مغنیه و رقاصه را برای اجرا به شهرهای دیگر میبرند همچنانکه زمانی، از مدینةالرسول به شام میبردند‼️ ⭕️# تکرار_توابین ⭕️# تکرار_جام_زهر ⭕️# تکرار_برجام ⭕️# تکرار_کاپیتولاسیون ⭕️# تکرار_تاریخ نشر حداکثری ⭕️ ای قلم، بنویس برای اتمام حجت و برای اینکه در تاریخ بماند ✍قنبر عیسی پور. ❌ فتنه مهسای کومله با ترویج بیحجابی به یاری نفوذیا ادامه حیات میدهد‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️⭕️⭕️😏 اگر نامش مهسا امینی بود و ایتالیایی نبود ، حتما این ویدئو جهانی میشد، اما حیف... 😏 مسعود پزشکیان هم میومد تو تلویزیون در دفاع از این دختر میگفت من پزشکم میدونم اینو با یه چیزی زدن تو سرش مرده! اما الان همه خفه خون گرفتن؟ همه دنیا... ‼️ # استانداردهای_دوگانه # غرب_وحشی_وحشی_وحشی فتنه مهسای کومله با ترویج بیحجابی ادامه حیات میدهد...‼️ .
🔰گلچینی از همایش چند هزار نفری تهران /ورق بزنید👆 دراعتراض به لایحه ضعیف عفاف و حجاب با حضور صدها تشکل مردمی # مطالبه_شرعی_قانونی_مردم_انقلابی # لبیک_یا_خامنه_ای # کوتاه_نمی_آییم # کشف_حجاب_حرام_شرعی_سیاسی دست نوشته ها بخوانید👆 # نشر_حداکثری