eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.5هزار عکس
51.8هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔴اگه این روزا از این تصاویر تو کشور نمی‌بینیم دو تا دلیل داره: رأی آوردن اصلاح‌طلبا و شرافت جبهه انقلاب که با وجود اون همه تقلب گسترده و پولپاشی و ۱۵۷ دروغ پزشکیان در مناظرات انتخاباتی ووو...😉😉😉 .
. ⚠️خبرای عجیب به گوش میرسه😳😳😳 وزیر احتمالی راه و شهرسازی: محسن رفسنجانی وزیر اقتصاد : طیب نیا وزیر دادگستری: القاصی مهر ✍ آقای القاصی مهر ، یک اخلاق لرستیز داره، مبارک لرهای عزیزی که رای دادن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📢📣 ببينيد چه‌ خواب‌هایی برای ايران دیده‌اند‼️ ⚠️ ایشان عضو مرکزی جنبش‌ سبز هستند که‌ زبان به‌ اعتراف گشوده‌اند پیشنهاد می‌کنم حتتتتتتتتما حتما اين ویدئوی بسیار مهم را ملاحظه فرمائید 🇮🇷🇮🇷🇮🇷⚠️⚠️⚠️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ☘ مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی : 👌 آیت الله مرحوم میرزا محمدحسن شیرازی در عالم مکاشفه حبیب بن مظاهر را می بیند که به او می گوید : اگر به دنیا بازگردم چند کار انجام می دهم : 🌷اول : صلوات بر محمد و آل محمد، 🌷دوم : آب دادن به آدم تشنه، 🌷سوم : شرکت در مجالس عزاداری و گریه بر امام حسین (علیه السلام) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 "فوری – سقوط شهاب سنگ در آسمان شب بوداپست، مجارستان! تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۴ ✍ این بندگان خدا، که فکر میکنند، این شهاب سنگه؟! ✅ أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ ✅ وَ خَلَقَ الْجَانَّ مِنْ مارِجٍ مِنْ نارٍ (الرحمن_۱۵) فَبِأَيِّ آلاءِ رَبِّكُما تُكَذِّبانِ (۱۶) و جن را از شعله‌ى آتشى بى دود آفريد، پس كدام يك از نعمت‌هاى پروردگارتان را انكار مى‌كنيد؟ 🌐 مرکز مطالعات راهبردی نظم نوین جهانی (اندیشکده فرقان): @Andishkadeh_Forghan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. باسلام 📢📣 این کلیپ با صدای حقیر است و درستش کردم که زحمات این دولت رو اصلاح طلب بنام خودش نزنه...‼️ من اگه در موارد دیگه کارشناس نباشم حداقل این مورد دِین به گردنم هست ۱۰۰۰ تن پوشش این پروژه را من دادم حالا بیان مردم را ابله فرض کنند بنام خودشون بزنند لطفا این کلیپ را تا میتونید وایرال کنید و اگه کسی خواست شماره حقیر ۰۹۹۱۲۰۵۴۴۸۰ را بدید ببرمش کارخونه را ببینه ما مسوول در قبال خون شهدا هستیم تا میتونید پخشش کنید صدقه جاریه است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خییییییییلی مهم و دیدنی 😳😳😳 ⚠️ ۱۳۹۶ زمان روحانی این فیلم رو همه ببینند و عبرت ...😭 ⚠️ با دیدن این کلیپ من را به یاد فیلم حضرت علی (ع) در ماجرای جنگ صفین می اندازد: ⚠️ معاویه:قوی تر از علی سراغ داری؟ عمرو عاص: آری جهل مردم… !!! اجازه ندهیم دروغگویان بر جهل مردم سوار شوند!!! ‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ 📢📣توصیه قذافی به ایران و کره‌شمالی ⚠️ قذافی تمام صنعت هسته‌ای و موشکی لیبی رو تقدیم آمریکا کرد و با بدعهدی آمریکایی‌ها روبرو و به او حمله شد . قذافی کشته و هم اکنون لیبی سالهاست درگیر جنگ داخلی و تجزیه است‼️ 🌷کل یوم عاشورا کل ارض کربلا🌷 🌷لبیک یا حسین لبیک یا مهدی🌷 .
⚠️ ✅ رهبر معظم انقلاب: 📢📣 چیزی که فتنه‌ خوارج را به‌وجود آورد و امیرالمومنین (ع) را آن‌طور زیر فشار قرار داد و قدرتمندترین آدم تاریخ را آن‌گونه مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود. چیزی که امام حسن مجتبی (ع) را شکست داد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود. https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
🚨 نتیجه طبق روایات ⚫️ علیه‌السلام: گویی قومی را می‌بینم که از مشرق (ایرانی‌ها) در طلب حق، (انقلاب) کرده‌اند؛ ولی حق‌شان را به آنها نمی‌دهند، مجدد حق خویش را مطالبه می‌کنند اما حق‌شان را به آنها نمی‌دهند. وقتی چنین می‌بینند، شمشیرهای خود را بر دوش می‌گیرند (کنایه از قدرت‌نمایی نظامی و انجام عملیات‌های نظامی)؛ آن هنگام، آنچه را که می‌خواهند، به آنان می‌دهند، ولی این بار، آنها هستند که نمی‌پذیرند! تا اینکه قیام میکنند و آرام نمی‌گیرند تا پرچم را به دست صاحب شما (صاحب‌الامر علیه‌السلام) تسلیم می‌کنند. کشتگان آنان شهید هستند. اگر من آن زمان را درک کنم، جانم را برای صاحب‌الامر می‌گذارم. (الغیبۀ نعمانی ص۲۷۳) ✍ طبق این مهدوی؛ قیام و ایرانی‌ها قبل از ظهور شامل این مراحل است: ✅ ابتدا پیروزی انقلاب قوم مشرقی روایات، سپس طلب حقی که به زور از طرف دشمنان آنان، داده نمیشود، سپس طلب حق برای بار دوم و عدم پذیرش مجدد از سوی دشمن که هر دو مرحله، نشان‌دهنده‌ی روند بین ایرانی‌ها و دشمن است. مرحله بعدی، یا نظامی است که این بار با قدرت‌نمایی نظامی ایرانیان زمینه‌ساز ظهور، دشمن مجبور به ارائه حق ایرانی‌ها میشود که این بار، ایرانی‌ها آن حق را نمی‌پذیرند! (احتمالا اتفاقی افتاده که دیگر، ایرانی‌ها حاضر به نیستند). سپس شروع بین با دشمنان در آستانه حضرت. مرحله نهایی، تقدیم پرچم توسط ایرانی‌ها به رهبری به شخص حضرت 🖤 السلام علیک یا امیرالمومنین 🇮🇷🇵🇸 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خییییییییییلی مهم حتما ببینید و نشر دهید ❌ تداوم‌ تخریب ها علیه دکتر جلیلی.😳 ❓️براستی حامیان وحلقه اطراف دکتر‌جلیلی چه کسانی هستند؟؟؟ که‌همچنان بواسطه تداوم ترس از ایشان؛ تخریب ها ادامه داره؟ نشر حداکثری .
26.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهم مهم مهم ⭕️این ۹ دقیقه ابعاد پنهان فتنه ۱۴۰۱ را برای شما رمزگشایی می کند...⭕️ 🔷جنگ شناختی-ترکیبی چیست؟ 🔷چطور یقین ها تبدیل به شک‌ می شود؟ 🔷مهسا امینی چطور بهانه ضد انقلاب شد؟ 🔷چطور کمپین منافقین با موضوع من محجبه ام ولی با گشت ارشاد مخالفم زمینه ساز فتنه اخیر شد؟ 🔹هوش مصنوعی اینستاگرام چطور فرد به فرد ذائقه و رفتار را تغییر می دهد؟ 💠سید علیرضا آل‌داود مدرس سواد رسانه ای و پژوهشگر جنگ شناختی ادراکی پاسخ می دهد .
متن سند ۲۰۳۰.pdf
1.5M
📚دستور کار ۲۰۳۰ یا سند توسعه پایدار سلام دوستان همراه🌸 ✅ضرورت داره که سند ۲۰۳۰ را مطالعه کنیم تا بتونیم حوادث جهان و کشور را خوب بشناسیم. ✅توی کانال متخصصان این موضوع آقایان میزوجی و شکوهیان راد سرچ کنید مطالب زیاده: استاد شکوهیان راد: 1⃣https://eitaa.com/SHRChannel استاد میزوجی: 2⃣https://eitaa.com/CoronaDeceptionوقتی سند ۲۰۳۰ که توسط تصمیم سازان دنیا برای مدیریت دنیا (و در کشورهای مسلمان برای حذف حاکمیت الله و ولایت فقیه) طراحی شده را خوندید بعد ببینید برای تحققش توی کشور ما چه کسانی چه بسترها و اقداماتی را انجام میدن.من نمی‌دونم چی بگم که ضرورت اطلاع از این سند را برسونه. بخصوص که ما مسلمانیم. فقط می‌دونم کسی که این سند را نمی‌شناسه قطعا تحلیل‌هاش از مسائل کشور و دنیا نقص داره. خواهش میکنم این مطلب را به بچه ها، دانش آموزا، پدر و مادرا، همسایه ها، معلمها, طلبه ها، بازاربها، کشاورزا، صنعت گرا، مداح ها و....برسونید https://eitaa.com/vareszahra1
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🌸🌷آیت الکرسی🌷🌸 📡 مهمترین و پر فضیلت ترین آیه قران همراه با قرائت ، و ترجمه🔸 دوستان عزیز حتما حتتتتتتما این آیه زیبا و دلنشین را در خانه و ... جهت دفع شیاطین و... هر روز دستکم یکمرتبه با صدای بلند با گوشی خودتون پخش بفرمایید عاقبت بخیر شوید ان شاالله 📡و اینکه لطفأ همیشه بعد از نمازها، و قبل از خروج از منزل ، در لحظات گرفتاری ، و درهنگام خواب و شروع هرکاری زمزمه شود https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️کلیپ دیدنی تصویری زیارت آل یاسین التماس دعا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ❤️🌸 الا بذکرالله تطمئن القلوب https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این درخت و چشمه یکی از عجایب طبیعت بود برام😍 کهکیلویه و بویر احمد، زاگرس 🌎🌎🌎🌎🌎
⚠️ ترکش دوم انتخاباتی ⚠️ خطر تعطیلی اربعین ⚠️ مراکز بهداشت و ... آماده باشند! دقیقا همزمان با حادثه حجت الاسلام رئیسی و همراهانش ، این پشه خیلی اتفاقی! از امارات به کیش پرواز کرد! و بعد همزمان با انتخابات دور اول خیلی اتفاقی از مرزهای شرقی دیده شد! و بعد از انتخاب جناب پزشکیان خیلی اتفاقی در مشهد رؤیت شد! ظاهرا این پشه هم مثل کرونا خیلی هوشمنده و میدونه در دولت های روحانی اجازه گزش داره! و منتظر بوده ببینه اسم کی از صندوق درمیاد کارشو شروع کنه 😉 تازه هوشمندیش هم انقدر بالاست که دقیقا مثل کرونا از شهرهای زیارتی شروع میکنه ... کافیه یک اپیدمی یا پاندمی دیگر بهمون تحمیل کنن ، این بار چه بلایی سر اقتصاد و جان مردم میاد؟! ⚠️ آیا مردم اینبار هم ، مثل کرونا زیربار این توطئه خواهند رفت؟! .
📢📣 دستگیری حجت‌الاسلام سیدکاظم روحبخش در عربستان بخاطر ستیز با اسرائیل کودک‌کش و انگلیس و آمریکای جهانخوار چند روزی است که خبر دستگیری حجت‌الاسلام روحبخش در عربستان دست به دست می‌شود و اخیرا با انتشار فایل صوتی او زندان این خبر تایید شد اما اکنون در خبرها آمده ایشان به علت تبلیغ بر علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی توسط پلیس مدینه دستگیر شده است!!! .