eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
51.9هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. وطن دوستان باغیرت در خارج از کشور😭 بماند به یادگار .
🔻 سخنان پرمعنا و مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به سعید جلیلی ➖ سعید جلیلی در پایان جلسه‌ای که خدمت حضرت آقا بودند، از ایشان پرسیدند: شما از عملکرد ما راضی بودید؟ 🔹آقا فرمودند: راضی؟! خیلی راضی هستم و باید شما اجازه ندهید این حدود ۱۴ میلیون دلسرد و سست شوند و با قدرت این مسیر را ادامه دهید و نشاطشان را حفظ کنید و ارزش این رأی به این است که شما بدون تنازل از مواضع انقلاب اسلامی عمل کردید و سطح منازعات رياست جمهوری را ارتقا دادید... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دکتر علی اکبر عرب مازار، اقتصاددان، استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی: 🔴فرض کنید همین الان درست شد! فرض کنید رابطه با امریکا برقرار شد، همه تحریم‌ها هم لغو شد! رابطه بانکی هم برقرار شد، مرگ بر آمریکا هم تعطیل شد! ❓بعد چی؟! ‼️مگه همین الان ترکیه با امریکا و اسراییل رابطه نداره؟ تو خیابان‌های ترکیه هرطور خواستی میتونی بگردی، عضو ناتو هم هست پس چرا تورم ترکیه ۸۰ درصده؟!
💢واکنش سخنگوی دولت به گزارش‌های دروغی که به رییس دولت چهاردهم داده می‌شود 🔹جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات طی توییتی مدعی شده که دولت سیزدهم منابع آب تحویلی به دولت جدید را کاهش داده است تا انرژی لازم برای تولید برق کاهش یابد‌. 🔹علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار توییتی به این موضوع واکنش نشان داد و یادآور شد که سهم منابع آبی تحویلی به دولت جدید از آنچه دولت سیزدهم تحویل گرفته بود، بیشتر است. هنوز دولت را تحویل نگرفته ، جهت رسیدن به اهدافشون، ❌ شروع به شایعه سازی و تهمت زنی و ...هستند تا مثل روحانی بگن نشد نگذاشتند و... 😐😐😐 .
اصلاحات نیوزگزارشی منتشروادعاکرده دولت حداقل طی4سال آینده باید 873هزارمیلیاردتومان بدهی بازمانده از دولت کنونی راتسویه کند. بنده توضیحی نمی‌دهم فقط نمودار رامیگذارم تابدانید۳سال پیش چه بدهی تحویل دولت رئیسی دادندوایشان چه تحویل آنان داد 🗣 سید محمدحسین راجی
〽️ اجرای جدول جدید تخلفات رانندگی از ۲۳ تیرماه معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا: 🔺️کنترل تخلفات رانندگی و اجرای مقررات یکی از ارکان اساسی انضباط و ایمنی ترافیک در سطح جهان است، بر همین اساس در مواد ۲۱ و۲۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، جدول جرایم رانندگی پیش بینی گردیده و باهدف توسعه انضباط ترافیک، پیشگیری از رفتارهای پرخطر رانندگی و ارتقا ایمنی تردد پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای شرح وظایف قانونی با استفاده از روش‌های سنتی و هوشمند نسبت به کنترل تخلفات اقدام می‌کند. 🔺بر مبنای مستندات قانونی، قانونگذار به منظور حفظ آثار بازدارندگی جرایم رانندگی تعدیل جرایم رانندگی را بر اساس نرخ تورم سالیانه پیش بینی کرده است. 🔺جدول جدید جرایم رانندگی پس از به‌روزرسانی سامانه‌های هوشمند از روز شنبه ۲۳ تیرماه در سطح کشور به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد. ┅✿❀﴾﷽﴿❀✿┅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔳اولین سخنرانی رسمی رئیس جمهور منتخب ✍ قضاوت با شما ... فقط نگفت برطرف خیابان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خییییییییییییییلی مهم🤔😳 🏴▪️اِشراف ائمه علیهم السلام بر مجالس عزاداري▪️ ✅هرکجا یک پرچم سیاه دیدید ، صاحب آن حضرت زهرا (ع) است. صاحب آن امام زمان (ع) است. اما بعضي ها بد می‌کنند، مداح عزیز اینها دکانداریست!!! می‌گویند الان فاطمه زهرا (ع) اینجاست! الان امام زمان اینجاست! ائمه و اهل بیت (علیهم السلام) به مجالس ما اشراف دارند ، نه اینکه اینجا هستند. اگر هم یکی از اهل بیت (ع) در مجلس ما حضور داشته باشند ، در حد و شان ما نیست که آن را دریابیم! مداح عزیز برای گرم کردن مجلس این امور را خراب نکنید. 🎤مرحوم استاد فاطمی نیا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🤔🤔🤔😳😳😳 🌐شناسایی و دستگیری اعضای شرکت‌های کاغذی فرمانده انتظامی کشور: 🔹در این پرونده ۳۰ نفر دستگیر شده‌اند. ⚠️ این افراد با ایجاد شرکت‌های صوری و کاغذی از کارت‌های شناسایی مردم کم بضاعت برای واردات و صادرات سوء استفاده می‌کردند. 🔴 تخلف برخی افراد در بانک‌ها و دیگر سازمان‌ها نیز محرز است و پرونده این افراد هم به قوه‌قضائیه ارسال شده است😳🤔😐 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💚‌ سلام بر عبدالله بن الحسن برای ترک سر، آماده بودم از اوّل دل به مهرت، داده بودم عموجان بر سرم، منّت نهادی من از قاسم، عقب افتاده بودم ▪السَّلَامُ عَلَی عَبْدِ الله ▪ِ بْنِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِی الزَّكِی ▪ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد. 🍃◼🍃◼🍃___ ▪ خوب شد مثل پدر، مثل عمو عباسم سرمن در بغل حضرت آقا افتاد خوب شد کشته شدم، اهل حسد ننوشتند... پسر مرد جمل از شهدا جا ماند... 💚 ▪ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد .
📌جولان یزیدیان زمان ✍با دیدن این تصویر (شهید عجمیان) یاد وقتی افتادم که امام حسین (ع) درخواست پیراهن کهنه ای کردند که زیر لباسشان بپوشند😭 🔹این همه مظلومیت را آخر از کجا آورده ای! نتیجه محاکمه قاتلین شهدای ما به کجا رسید!؟ 😡رامبد جوان را که یادتان هست ، برای گرفتن رضایت به خانه شهید عجمیان رفت اعلام کرده به زودی به تلویزیون بر می گردم .... این فرد بعد از اغتتشاشات 1401 همسرش را بی حجاب در شهر چرخاند‼️ 💥همه منتشر نمایید تا یک مطالبه عمومی برای عدم بازگشت فتنه گران ایجاد شود. © دکتر محمد سجاد شیرودی .. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌یزیدیان زمان امتداد اربابان خود شهید روح الله عجمیان ، آرمان علی وردی و ..... حسین جان تو گیر کیا افتاده بودی.... دکتر محمد سجادی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتخابات تموم شد ولی خوشا به غیرت این هموطنانمون در خارج از کشور که تو این شرایط رفتن رأی دادن... با افتخار ببین رفیق.... https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❇️ فواید سینه زنی در پزشکی ❇️ 🏴 تحقیقات انجام شده پزشکی روز بر اثراث گریه و سینه زنی بر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام که تا کنون نمی دانستیم. 🔸 فیلم بالا را با آرامش و دقت گوش دهید و برای دیگران هم ارسال کنید. 👈با تمام سلول‌های وجودمان خدا رو شکر که شیعه هستیم و اجازه تنفس در روضه های علیه السلام را داریم. https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
65.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍لحظاتی ناب ببینید در انتشار برای نخستین بار مستند زیبای دیوار معراج پیگیری شهید حاج قاسم سلیمانی از مراحل ساخت گنبد زرین اباعبدالله الحسین علیه السلام در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات قسمت اول... 💢ادامه دارد... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قبل از اینکه وارد هیات امام حسین بشی ، این کلیپ رو ببین ، تا بتونی محرم رو واقعی وخوب درک کنی😭😭😭 دیدنِ این فیلم رو از دست ندین😭😭 کپی با ذکر صلوات به نیت سلامتی و تعجیل امر ظهور امام زمان ع .