eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 به این میگن گروگانگیری معیشعتی مردم❗️ 🔹جو بایدن دستور ترخیص داد یا روحانی؟ میلیون‌ها تن کالای دپو شده ماه‌ها انتظار امضای روحانی را میکشید که امروز همزمان با اعلام نتایج انتخابات آمریکا ترخیص شد!
⭕️ درحالیکه که از ترامپ و بایدن گرفته تا همه دارن میگن انتخاباتشون رو هواست و تقلب شده و استقلال و دموکراسی زیر سوال رفته، اونوقت آقای دکتر محمد فاضلی جامعه شناس و مشاور وزیر نیرو ایران (!) داره برای انتخابات آمریکا درس و دستاورد می سازه! ! حذف واشنگتن لیسان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با دقت این کلیپ مهم👆 را مشاهده و تا میتوانید نشر دهید.👆👆 💠 آیا واقعا وزارت بهداشت به چند داروی طب سنتی و گیاهی در خصوص کرونا مجوز داده است یا داستان عمق دیگری دارد؟!! 💠چرا در این شرایط وزارت بهداشت که عاملان او تا یکروز قبل طب سنتی را طب شیادی معرفی نمودند، ادعا نموده که به برخی داروهای سنتی مجوز داده است؟ 💠وزارت بهداشت با طرح چنین ادعایی چه بُردهایی خواهد نمود؟ 💠چگونه میتوان کشف کرد واقعا وزارت بهداشت چنین مجوزی صادره کرده یا صرفا این مطلب یک ادعا برای آرام و مهار نمودن مطالبات مردم و مجلس جهت استفاده از داروهای مجرب طب سنتی اسلامی در مقابله با کروناست؟! 👈داروهاییکه نه کسی نام آنها را خواهد دانست، نه میتوانید آنرا در داروخانه ها بیابید و نه میتوانید پیگیر نتایج درمانی آن باشید(چون حتی اعلام نام آنها نیز حسب اظهارات معاونت غذا و دارو ممنوع است)!! ♻️با مشاهده کلیپ بالا بسیاری از مجهولات در عرصه سیاست طبی در عرصه کرونا و مواجهه وزارت بهداشت با مطالبات مردمی طب سنتی اسلامی برای شما کدگشائی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش شبکه 12 رژیم صهیونیستی از سامانه رگبار موشکی ایران 📍این یک تهدید واقعی برای ما است...!
🔴 ترامپ: نتیجه انتخابات هنوز قطعی نیست 🔺الجزیره/ دونالد ترامپ: کارزار انتخاباتی ام، از دوشنبه، پیگیری قضایی پرونده انتخابات را در دادگاه آغاز می کند. 🔸جو بایدن بدون مدرک و به صورت تقلبی در اعلام پیروزی در انتخابات عجله کرد.
🔺واکنش روزنامه رسالت به نتیجه انتخابات آمریکا : دشمن بی نقاب رفت، دشمن نقاب دار آمد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عامل اصلی افزایش قیمت دلار و در پی آن افزایش تورم شناسایی شد❗️
🔴 معاویه پول داشت، با مولا علی (ع) کاری کرد که گفتند مگر علی نماز می‌خواند! 💢معاویه صفتان امروز اما رسانه دارند، و قدرت رسانه از پول بیشتر است. 💢سگ صفتان امروز برای قاتل مالک اشتر فرش قرمز پهن کردند... سوال: 💢⁉️قیمت‌ سکه و ارز که چهار سال است روند اکیداً صعودی به خود گرفته، چگونه در دو روز تعطیل و نیمه تعطیل شکسته شد؟ بانک مرکزی در روز تعطیل دخالت کرد؟ دلارهای بلوکه شده آزاد شد؟ تحریمی لغو شد؟ 💢 نه! همه این سیاه بازی‌های شبکه کثیف دولت و اصلاحات برای انتخابات ۱۴۰۰ است! و بدبخت آن مردمی که این نمایش را باور کنند...❗️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حواسمان به لانه‌های جاسوسی فتح نشده هست؟ می‌شود تصور کرد آمریکایی که جاسوس‌هایش، اول انقلاب تا مقام ریاست جمهوری نفوذ کرده بودند، امروز دست از ایران کشیده باشد؟ ♦️استاد از اسناد لانه جاسوسی می‌گوید: وقتی سی و چند سال پیش در همه دانشگاه های ما آدم داشتند؛ آیا الآن جاسوس نیست؟ آیا می‌شود باور کرد در دانشگاه های ما جاسوس نباشد؟ ♦️ در دولت موقت بعد از انقلاب ۵-۶ نفر جاسوس آمریکا بودند. در بیت آقای شریعتمداری پسر و دامادش را جاسوس کردند. ♦️هرچه که در اسناد لانه جاسوسی است، ۱۰۰۰ برابرش الآن انجام می‌شود. عین دستورات جاسوس های آمریکایی الآن توسط بعضی مسئولان انجام می‌شود.
📸 پدیده‌ای که در این شرایط هم فریفته آمریکاست چه نام دارد؟ 🔻پاسخ جالب یک کاربر به حماقت بی‌پایانِ صادق زیباکلام درباره انتخابات آمریکا
♻️ دلار بایدن یا دلار جهانگیری، مساله این است به راستی چرا بایدن نیامده قیمت دلار را بازار ارز ایران پایین می‌آورد و یا چگونه یک‌شبه و بدون هیچ اقدام و تدبیری و در رکود شدید بازار، قیمت انواع خودرو با کاهش اسمی جدی مواجه می‌شود! بی‌شک ربط دادن این تحولات به مسافر از راه نرسیده کاخ سفید، سطحی‌ترین برداشت از رویدادهای اخیر است. مردم نیز می‌دانند که نوسانات کنونی بازار و تنگناهای اقتصادی فعلی، ماحصل سوءمدیریت‌ها و شاید استراتژی‌های پنهان سیاسی است. چگونه است که همزمان با انتخابات ایالات متحده ناگهان محدودیت‌های موثر جهت کنترل کرونا در کشور اعمال می‌شود و ماه‌ها اصرار کارشناسان جهت تحدید ترددهای جاده‌ای و ... با نسیم آمدن بایدن محقق می‌شود و همزمان با نتایج تقریبا نهایی انتخابات ایالات متحده، فضای مجازی لبریز از خبر بازگشت آمریکا به برجام و به دنبال آن حضور ظریف به عنوات منجی ملت و ققنوس انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود! اینها سوالاتی است که پاسخ آن را در فضایی به دور از هیجان به سادگی می‌توان یافت. شکستن بهای خودرو پس از ماه‌ها تشنه نگه داشتن مردم در صف‌های قرعه‌کشی مضحک ایران‌خودرو و سایپا، سقوط اسمی قیمت دلار پس از ماه‌ها نوسان و افزایش غیرمنطقی نرخ ارز همه به دنبال انتشار یک پیام است: " بایدن ظرفیت و امکان مذاکره را محقق می‌سازد" و این طرحی برای تحریک ناخودآگاه مردم و آماده‌ ساختن افکار عمومی برای از سرگیری مذاکراتی است که قهرا، پهلوان پنبه‌ی آن ظریف خواهد بود. از قدیم مشهور است که عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود. اگر امروز روزنامه‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب طلایه‌دار جشن پیروزی بایدن را پیش‌تر از خود او برپا کرده‌اند مقدمات فشار برای اعتماد مجدد به ایالات متحده برای کسب صندلی پاستور در بهار ۱۴۰۰ است. .
🌄 ترامپ هم رفت و انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد... یادتان هست در بهمن سال ۹۷ غربگراها میخواستند با استقبال از ترامپ در فرودگاه مهرآباد جشن شکست انقلاب را برپا کنند؟ ✍ خبر شکستت به ما رسید! و ما حالا منتظر خبر مرگت هستیم آقای قماربازِ قاتل!
🔴 سناریو برای پیروزی بایدن: 🔹-بلافاصله بعد از اعلام قطعی پیروزی بایدن ، عرضه دلار خانگی و کمی بانکی در بازار زیاد خواهد شدد و به محدوده ۲۰ تا ۲۱ هزارتومان سقوط خواهد کرد. 🔸-طلا نیز که متاثر از دلار قیمت میخورد بالتبع با کاهش شدیدی روبرو خواهد شد 🔹- اما سرمایه سرگردان در بازار به دنبال بازاری امن روانه خواهد شد و بورس اوراق بهادار روزهای سبزی را سپری خواهد کرد. 🔸-خودرو و مسکن با توجه به چشم انداز کاهش تنشها بین ایران و آمریکا سیر نزولی به خود خواهند گرفت. 🔹-ماشین تبلیغاتی اصلاحات شروع به تبلیغ و انتقال پیام به کف جامعه مبنی بر این موضوع خواهد کرد که تمام اقتصاد ایران که شواهد آن نیز موجود شده به با دولت جدید آمریکا بستگی دارد. (سلبریتی‌ها از حالا صحبت دلار ۱۰ تومانی را میش کشیده‌اند) 🔸-دولت با موافقت با برگشت مشروط به فضا را برای انجام مذاکرات جدید آماده خواهد کرد ، اما مذاکرات تا ۱۴۰۰ انجام نخواهد شد. 🔹-کاندیدای اصلاحات با شعار تعامل و چرخاندن چرخ اقتصادی به میدان خواهد آمد 🔸و درنهایت درمقابل گفتمان نگاه به داخل و عدم امتیازدهی به غرب که کاندیدای میگوید،کاندیدای انقلابی شکست خواهد خورد. 🔹-مذاکرات فرسایشی آغاز وامتیازات جدید به آمریکاداده خواهد شد. 🔸و درپایان به دلار تا قیمت ۱۰۰هزارتومان سلام خواهیم کرد. دلیل عشق به بایدن اصلاحات این است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡 صوت/ این فرضیه که با آمدن "بایدن"، مشکلات اقتصادی ایران تمام خواهد شد، اشتباه است 👤 دکتر امیرحسین مزینی، اقتصاددان و معاون پژوهشی پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با «نود اقتصادی»: توافق با بایدن سخت تر از ترامپ است./ حتی اگر توافقی با بایدن صورت بگیرد، تاثیری بر اقتصاد ایران در کوتاه مدت نخواهد داشت./ باید بدانیم بایدن و دموکرات‌ها به فکر اجماع جهانی هستند!
✅ رهبر انقلاب فرمودند برای شکل‌گیری دولت جوان و حزب‌الهی زمینه‌سازی کنید؛ کسانی برای جوان‌زدایی از انتخابات ۱۴۰۰ طرح می‌نویسند. جریان جوان و انقلابی کشور بداند در این مسیر نه تنها برایش فرش قرمز پهن نیست، بلکه دیوارهایی در دست احداث است. لذا خود باید بپا خیزد و به تکلیفش عمل کند. ✍ سید یاسر جبرائیلی
‏ 🔴 اين سال ٢٠٠٠عه، الگور رو برنده اعلام كردن، بوش رفت دادگاه عالي شکایت کرد تا خودش را برنده اعلام کردند.....
چهارراه استانبول، چشم انتظار دلار ۲۰ هزار تومانی 🔹قیمت دلار در حالی امروز را با کاهشی بیش از هزار و ۵۰۰ تومان به پایان برد و ۶ درصد از ارزش خود را از دست داد که معامله‌گران در چهارراه استانبول چشم انتظار دلار ۲۰ هزار تومانی در روزهای آینده نشسته‌اند.
📸 واکنش نماینده مجلس به انتخابات آمریکا و سیاه نمایی جریان کاسب تحریم و مذاکره: آویزان شدن به ترامپ و اوباما و بایدن آویزان کردن ملت به تار عنکبوت است ✍صدای ایران: دکتر روحانی درست گفت برجام برد برد بود برد آمریکا برای امحاء منافع مردم برد اصلاحات برای ادامه حیات سیاسی تیر و ترکش هایش هم نوش جان مردم شریف ایران
48.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🔴 روحانی و نمکی ملعون این آزمایشات را روی بیماران کرونایی انجام دادند . دکتر حامد رئیسی(ایمنولوژیست) . 🔴 از قوه قضائیه و مجلس و مسولین دلسوز تقاضای رسیدگی و محاکمه این خائنین را داریم .
🔴اعتراف دیر هنگام/ تاثير برخي داروهاي طب سنتي در درمان كرونا راست بود رئیس سازمان غذا و دارو در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت داروهای حیاتی در مجلس: 🔹 این داروها از میان تعداد زیادی دارو انتخاب شد که برخی ادعا می‌کردند در کمک به درمان و یا درمان قطعی کرونا می‌توانند موثر باشند. 🔹یک قلم از این داروهای گیاهی قطعا با آمار و مطالعات بالینی که انجام شده می‌تواند کرونا را درمان کند و دو قلم دیگر فعلا به عنوان کمک درمان مطرح است و یک قلم دیگر از این داروها نیز در شرف اخذ مجوز است. 🔹 مطالعات بالینی بر روی بیش از ۷۰ قلم داروی گیاهی در حال انجام است 🔺این اولین بار در جهان است که می‌توانیم در حوزه داروهای طبیعی و گیاهی بررسی‌های علمی انجام دهیم و آمار به دست آمده بسیار رضایت‌بخش است. 🔴❗️نام این داروها همچنان مخفی ست❌